Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Serwis Szopi.pl pozyskał 3 mln zł na inwestycje

Szopi.pl, jeden z najprężniej i najszybciej rozwijających się polskich start-upów, umożliwiający robienie zakupów online, pozyskał kolejne źródło finansowania. Wsparcie w wysokości 3 mln zł, zapewni współpraca z funduszem Impera Alfa, inwestującym w innowacyjne polskie projekty.

– Współpraca z Impera Alfa to ważny krok w rozwoju Szopi.pl. Finansowanie pozwoli nam na dalsze inwestycje, zarówno technologiczne, jak i umożliwiające ekspansję firmy i pojawienie się naszego serwisu w kolejnych miastach Polski – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl.

Pozyskane środki właściciele Szopi.pl zamierzają zainwestować, m.in. w algorytm, dzięki któremu robiący w imieniu klientów zakupy szoperzy będą otrzymywać zadania w czasie rzeczywistym. – Takie rozwiązanie będzie unikalnym systemem przydziału zleceń, zbliżonym do stosowanych  przez firmy logistyczne. Pozwoli ono znacznie usprawnić system obsługi klienta. W naszym przypadku oznacza to szybsze dostawy zakupów do ich domów – mówi Zbigniew Płuciennik.

- Naszym celem jest wspieranie innowacyjnych start-upów, które mają szansę na komercjalizację. Istotnym czynnikiem, który zdecydował o naszym zainteresowaniu Szopi.pl było to, że firma zamierza inwestować w działalność badawczo-rozwojową. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu wsparciu Szopi będzie rozwijać się równie dynamicznie jak dotychczas – mówi Andrzej Ziemiński, członek zarządu Impera Alfa. Impera Alfa to fundusz prowadzący działalność venture capital, współpracujący z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BRidge Alfa.

Współpraca z Impera Alfa była możliwa, także dzięki doradztwu ekspertów firmy Equity Advisors.

Pozyskanie finansowania jest kolejnym sukcesem osiągniętym przez Szopi.pl w ostatnich tygodniach. Przez najbliższe sześć miesięcy przedstawiciele serwisu korzystać będą ze wsparcia w ramach programu Google. Launchpad Accelerator to międzynarodowy program organizowany przez globalny zespół Google Developers, dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. W tej edycji Szopi.pl jest jedyną polską spółką, która się w niej znalazła.

Szopi.pl to start up, który stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, po to by uruchomić w Polsce projekt, który w USA i Azji bije rekordy popularności. Wystarczy wspomnieć, że w ubiegłym tygodniu amerykański start-up Shipt został kupiony przez sieć Target za 550 mln dolarów.

Szopi.pl, umożliwia zrobienie zakupów przez internet ze sklepów, również tych, które nie  prowadzą takiej usługi. Obecnie z takiej opcji mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wkrótce dołączą kolejne lokalizacje.

Wystarczy wejść na stronę internetową przez przeglądarkę komputera lub smartfona i już można robić zakupy w takich sklepach jak Biedronka, Lidl, Rossmann czy Piotr i Paweł, a od niedawna także Saturn, Media Markt, Empik oraz Smyk. Poza sieciami firma obsługuje także pojedyncze delikatesy czy warzywniaki. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje je w imieniu klienta.

W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 000 razy. Firma wypracowuje 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

szopi.pl RSS ALERT    /    zakupy przez internet RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    impera alfa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.