Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Sescom przed debiutem na GPW: Chcemy kontynuować tempo silnego rozwoju

Akcje Sescom S.A., międzynarodowego dostawcy rozwiązań dla sieci handlowych, zadebiutują na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie już 20 marca. Będzie to pierwszy debiut na GPW w 2018 roku. Zmianie rynku nie towarzyszyła oferta akcji. Spółka identyfikuje przejście z NewConnect na GPW jako jedną z najważniejszych dat w swojej historii, będącą punktem wyjścia do osiągania kolejnych międzynarodowych sukcesów.

Sescom przed debiutem na GPW: Chcemy kontynuować tempo silnego rozwoju
Sławomir Halbryt, założyciel i Prezes Zarządu Sescom S.A., fot. sescom.eu

Sescom S.A., międzynarodowy dostawca nowoczesnych rozwiązań Facility Management dla sieci retail, funkcjonuje na rynku od 2008 roku, rokrocznie poszerzając zasięg i zakres usług, portfolio klientów i odnotowując stały wzrost wyników. Od maja 2013 Spółka jest notowana na NewConnect. Zmiana parkietu notowań, podobnie jak poszerzenie oferty technicznej o wdrożenia nowych technologii, to kolejny milowy etap w Planie Rozwoju firmy, którego celem jest zdolność do konkurowania globalnie w 2020 roku.

– To dla nas wyjątkowy rok. Zmiana rynku notowań i tym samym debiut na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wzmocni naszą pozycję, ale też podkreśli transparentność
i otwartą komunikację - to ważne w budowaniu dobrych, wieloletnich relacji biznesowych, także na arenie międzynarodowej. Obecność na GPW to także możliwość pozyskania w przyszłości nowych, stabilnych i długoterminowych inwestorów instytucjonalnych – mówi Sławomir Halbryt, założyciel i Prezes Zarządu Sescom S.A.

Do obrotu na GPW zostanie wprowadzonych 750 000 akcji serii A2, 50 000 akcji serii B, 100 000 akcji serii C i 450 000 akcji serii D. Akcje serii B, C i D były dotychczas notowanie na rynku NewConnect, natomiast akcje serii A2 zostały zdematerializowane z zamiarem dopuszczenia oraz wprowadzenia do obrotu na rynku regulowanym. W ten sposób, w obrocie znajdzie się 1.350.000 sztuk akcji Spółki.

– Sescom w swojej historii działalności już wielokrotnie udowadniał, że jest firmą ambitną, która realizuje pomysły w sposób nieszablonowy i nowatorski, śmiało wykorzystując przy tym nowe technologie. W tym roku będziemy też obchodzić 10 urodziny firmy, to idealny moment
 na podsumowanie sukcesu, jaki udało nam się osiągnąć, ale też przede wszystkim na wyznaczenie kolejnych celów, po to by sięgnąć jeszcze dalej – dodaje Prezes Sławomir Halbryt.

Sescom S.A. obecnie obsługuje ponad 34 tys. placówek w Europie, należących do czołowych firm m.in. z branży retail, HoReCa czy bankowości. Jednym z klientów, którzy współpracują z Sescom od samego początku, jest LPP S.A., którego Sescom wspierał techniczne np. przy otwarciu flagowego sklepu na Oxford Street w Londynie. Do 2020 roku Spółka chce być obecna w całej Europie Zachodniej, posiadając potencjał do konkurowania globalnego.

więcej informacji:

Sescom RSS ALERT    /    GPW RSS ALERT    /    NewConnect RSS ALERT    /    Sławomir Halbryt RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.152.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.