Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sfinks chce w tym roku poprawić rentowność i zwiększyć sprzedaż

Jeśli tylko nie wystąpią zdarzenia nadzwyczajne, sprzedaż w całej sieci Sfinksa wzrośnie w tym roku o kilka do kilkunastu procent powiedziała w rozmowie z PAP Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinksa.


Autor: PAP
Data: 17-02-2011, 16:35

Dodała także, że w tym roku spółka spodziewa się poprawy na poziomie operacyjnym i poprawy wyniku netto. Prezes poinformowała, że od połowy ubiegłego roku rentowność spółki stopniowo rośnie.

- Odnotowaliśmy miesiące, gdy przepływy gotówkowe na działalności operacyjnej są dodatnie. W 2010 roku zrestrukturyzowaliśmy koszty centrali, podnieśliśmy sprzedaż. Od połowy 2010 roku utrzymujemy dodatni wynik brutto na sprzedaży - mówi prezes Sfinksa agencji PAP. Jej zdaniem, druga połowa 2010 była lepsza niż w analogicznym okresie 2009 roku, poprawił się wynik operacyjny i wynik netto.

Po trzech kwartałach 2010 roku Sfinks miał prawie 24,2 mln zł straty netto, 18,8 mln zł straty operacyjnej przy przychodach na poziomie 118,7 mln zł. W analogicznym okresie 2009 roku spółka miała 28,6 mln zł straty netto, 10,7 mln zł straty EBIT i 136,2 mln zł przychodów. Spółka przedstawi wyniki za cały 2010 rok 21 marca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariola Krawiec-Rzeszotek RSS ALERT    /    Sfinks RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.