Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sfinks nie sprzeda Chłopskiego Jadła. Będzie je rozwijać

  • Autor: Parkiet
  • Data: 12-12-2010, 12:26

Giełdowa spółka zamierza rozwijać wszystkie posiadane marki: Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło - czytamy w Parkiecie.

Dwie pierwsze reprezentują rynek casual dining (tańsze restauracje, na każdą okazję), z kolei Chłopskie Jadło jest zaliczane do segmentu premium. Wcześniej spółka rozważała sprzedaż tej sieci, nieoficjalnie mówiło się, że z powodu jej nie najlepszych wyników finansowych. Jednak plany się zmieniły - donosi Parkiet.

Mariola Krawiec-Rzeszotek, szefowa Sfinksa mówi na łamach Parkietu, że jej spółka zamierza rozwijać Chłopskie Jadło. W tym kwartale rozpoczęto już aktywne działania prosprzedażowe. Krawiec-Rzeszotek zapowiada, że w Chłopskim Jadle szykują się duże zmiany. Restauracje zostaną repozycjonowane w kierunku casual dining.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH