Sfinks planuje rebranding sieci Chłopskie Jadło
Spółka Sfinks Polska chce w 2012 r. wprowadzić duże zmiany w sieci Chłopskie Jadło. Jedną z nich jest rebranding restauracji.
Na I półrocze 2012 r. zaplanowane jest wdrożenie wizualizacji zawierającej nowe logo. W pierwszej kolejności zostaną wymienione szyldy. Zmieni się oferta dań kuchni polskiej i związane z nią elementy wizualizacji.
Ponadto, w I półroczu 2012 r. zostanie uruchomiona nowa strona internetowa oraz rozpoczęta modyfikacja wystroju restauracji. W planach są również dedykowane programy promocyjno-marketingowe. Działania te mają na celu m.in. poszerzenie grupy docelowej restauracji o klientów z segmentu casual, bardziej wyrazistą identyfikację wizualną, a także wzrost rozpoznawalności marki Chłopskie Jadło.
Sfinks Polska zarządza 114 restauracjami, w tym siecią 96 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 9 restauracjami WOOK (segment casual dining).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)