Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Sfinks pracuje nad koncepcją rozwoju Chłopskiego Jadła. Chce rozwijać się za granicą

Sfinks, który w ubiegłym roku wystawił na sprzedaż sieć Chłopskie Jadło, ale wobec braku ciekawej oferty kupna zdecydował o pozostawieniu jej w grupie, obecnie pracuje nad konceptem jej rozwoju w ramach franczyzy - informuje PAP.

Sfinks pracuje nad koncepcją rozwoju Chłopskiego Jadła. Chce rozwijać się za granicą

Autor: PAP
Data: 17-02-2011, 15:30

Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinksa, powiedziała PAP, że ten specyficzny brand ma szansę sprawdzić się jako koncept przydrożny. Dodała, że spółka przygotowuje scenariusz dla rozwoju Chłopskiego Jadła jako sieci lokali przydrożnych działających pod wspólną marką.

Poinformowała, że sprzedaż sieci Chłopskie Jadło spadła z uwagi na zamknięcie kilku lokalizacji, ale sprzedaż porównywalna utzymuje się na stabilnym poziomie.

Sfinks planuje także rozwój sieci za granicą poprzez sprzedaż masterfranczyzy, szuka ciekawych lokalizacji.

Prezes spółki powiedziała PAP, że obecnie jedna restauracja działa w Czechach. - Jest obecnie rentowna i traktujemy ją jako przyczółek do dalszego rozwoju. Warunkiem jest jednak pozyskanie dobrych lokalizacji. Na Węgrzech mieliśmy dwie restauracje w centrach handlowych, jedną nierentowną zamknęliśmy - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mariola Krawiec-Rzeszotek RSS ALERT    /    Sfinks RSS ALERT    /    Chłopskie Jadło RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.