Sfinks wdroży nowy system franczyzowy

Sfinks, właściciel restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, wprowadza nową wersję projektu sieci franczyzowej swojej flagowej marki. W zamian za opłatę franczyzową restaurator otrzyma prawo do posługiwania się marką Sphinx i pełne wsparcie przy uruchamianiu i prowadzeniu restauracji - donosi portal Franchising. Koszt inwestycji w restaurację Sphinx szacuje się na poziomie ok. 800 tys. zł.
- W ramach nowego projektu franczyzowego dajemy naszym biznesowym partnerom trzy bardzo ważne rzeczy. Po pierwsze naszą markę, po drugie od samego początku współpracy nasi restauratorzy otrzymują od nas pełne wsparcie: dzielimy się wiedzą, doświadczeniem, procedurami i systemami, a trzecią zaletą jest fakt, że jesteśmy elastyczni: do każdego projektu franczyzowego podchodzimy indywidualnie, analizujemy szczegółowo warunki współpracy i jesteśmy otwarci na negocjacje - mówi Leszek Rodak, prezes Sfinks Polska.
Przyszły franczyzobiorca sieci ma otrzymać tytuł prawny do lokalu, w którym będzie znajdować się restauracja. Koszt inwestycji szacuje się na poziomie ok. 800 tys. zł. Kwota obliczana jest na podstawie danych dotyczących rodzaju i wielkości lokalu oraz koniecznych do przeprowadzenia prac adaptacyjnych.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)