Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Shell powalczy o klienta Żabki. Uruchamia sklep osiedlowy w nowym koncepcie - fotogaleria

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2015, 16:18
Shell powalczy o klienta Żabki. Uruchamia sklep osiedlowy w nowym koncepcie - fotogaleria
Sklep przy stacji Shell zlokalizowany przy ul. Stawki w Warszawie (fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio)

Sieć paliwowa Shell do końca przyszłego roku uruchomi w Polsce 100 sklepów przystacyjnych w nowych konceptach, silnie eksponujących ofertę spożywczą. Jeden z tych konceptów bardzo mocno przypomina typowy, osiedlowy sklep convenience. Shell poprez konkurencyjną ofertę zamierza przyciągnąć do takich placówek klientów, którzy szybkie zakupy robią teraz najczęściej w Żabce, Freshmarkecie czy Carrefour Express.

- Nie ukrywam, że są to sieci handlowe, które postrzegamy jako naszych konkurentów dla tego konkretnego konceptu naszego sklepu - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Długoński, menedżer ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska.

Sieć Shell od kilku tygodni otwiera w Polsce sklepy przystacyjne w czterech nowych konceptach. Różnią się one od siebie wielkością, lokalizacją, czy profilem klienta, ale ich wspólnym mianownikiem jest to, że stawiają spory nacisk na ofertę spożywczą i to nie tylko w zakresie food-to-go. Są to koncepty: sklepu lokalnego/osiedlowego (4 tys. SKU), sklepu o charakterze kawiarnianym (2,5 tys. - 3 tys. SKU), małego sklepu szybkiej obsługi (2 tys. SKU) oraz pełnoprawnego sklepu, będącego połączeniem poprzednich trzech wariantów (5 tys. - 5,5 tys. SKU).

- Główne zmiany dotyczą oferty i serwisu dla klienta. Nie znaczy to, że każda stacja będzie wyglądała tak samo. Każda stacja na być odpowiedzią na potrzeby tego klienta, który z tej stacji korzysta i tego, który potencjalnie mógłby z niej skorzystać, gdyby oferta była pod niego skrojona - tłumaczy Paweł Odrzywołek, dyrektor Działu Stacji Paliw Shell Polska.

Shell jak dotąd uruchomił trzy sklepy w nowych konceptach: jeden w Krakowie, drugi w Piasecznie i trzeci - w ostatnich dniach - w Warszawie. Ten ostatni obiekt, zlokalizowany przy ul. Stawki 42, działa przy flagowej, najstarszej stacji Shell w Polsce. To właśnie ten sklep jako pierwszy w naszym kraju uruchomiony został w wariancie osiedlowego sklepu convenience, z szyldem Deli2Go widniejącym obok logo Shell.

W sklepie przy ul. Stawki znaleźć można bardzo bogatą ofertę, w skład której wchodzą produkty praktycznie ze wszystkich kategorii spożywczych. W placówce sprzedawane są m.in. świeże owoce i warzywa, pieczywo, wody, napoje i soki, słodycze i przekąski, mrożonki, lody, sałatki, dania gotowe, czy jogurty. W sklepie znajdziemy również szeroki wybór alkoholi, szczególnie win, a także piw. Te ostatnie umieszczone zostały w specjalnie wydzielonym, chłodzonym do temperatury 10 stopni C pomieszczeniu, ochrzczonym mianem piwnej jaskini - Beer Cave. Klienci Shella na razie mogą nabyć piwa trzech największych producentów w Polsce, ale na przyszły sezon portfolio zostanie uzupełnione o dodatkowe produkty, takie jak piwa regionalne.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.