Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Shell rozpoczął promocję konsumencką z modelami BMW M zasilanymi słoną wodą

Firma Shell Polska przygotowała promocję konsumencką, w ramach której Klienci zbierają naklejki pozwalające na zakup w niższych cenach modeli BMW M napędzanych... słoną wodą.

Shell rozpoczął promocję konsumencką z modelami BMW M zasilanymi słoną wodą
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 08-01-2020, 13:23

Promocja oraz towarzyszące jej działania marketingowe prowadzone z użyciem nośników POS wystartowały w grudniu. Obejmą ponad 400 stacji w sieci Shell i potrwają do 1 marca 2020 r. Planowane jest również wsparcie akcji kampanią obejmującą radio oraz internet (w tym również Social Media).

Mechanika promocji konsumenckiej przygotowana przez Shell polega na zbieraniu naklejek za zatankowanie paliwa lub gazu. Po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas kierowca otrzymuje 1 naklejkę, po zatankowaniu min. 25 l paliwa Shell V-Power dostaje 2 naklejki, a po zatankowaniu min. 50 l paliwa Shell V-Power otrzymuje 4 naklejki.

Naklejki wklejane są w specjalnej ulotce i po zgromadzeniu 4 sztuk kierowca może kupić w promocyjnej cenie (9,99 zł) jeden z czterech zabawkowych modeli BMW M zasilanych słoną wodą.

- W Shell stawiamy na innowacje i nowe rozwiązania energetyczne. Inwestujemy w paliwa alternatywne takie jak LNG czy energia elektryczna i wspieramy niekonwencjonalne pomysły, które służą dekarbonizacji transportu. Dlatego mamy nadzieję, że nasze innowacyjne samochody BMW M napędzane słoną wodą będą nie tylko zabawkami, ale także inspiracją do rozważań nad przyszłością mobilności – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

W każdym opakowaniu z modelem BMW M znajduje się bateria litowa, pojemnik na sól i wodę, zakraplacz oraz naklejki do oklejenia modelu. Po zakropieniu kilku kropel roztworu w odpowiednie miejsca modelu zachodzi reakcja chemiczna. Energia elektryczna pochodzi z elektrolitów dostarczanych w słonej wodzie, które wprawione w ruch zasilają silniki samochodów. Bateria dołączona do modelu może być używana maksymalnie 2-3 razy, przy czym łączny czas działania baterii to ok. 30 min.

Do modelu można jednak dokupić akumulator wielokrotnego użytku ładowany przez USB (za 11,99 zł + 1200 punktów Shell ClubSmart), która pozwoli dłużej cieszyć się zabawą z modelami. Dodatkowo można również dokupić tor wyścigowy (za 14,99 zł + 1500 punktów Shell ClubSmart), dzięki któremu zabawa modelami dostarczy jeszcze więcej radości.

Po pobraniu kodu z opakowania modelu lub ulotki, w sklepach IOS App Store oraz Google Play można również ściągnąć grę Shell Racing. 

W przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii wspierają markę agencje: Altavia Polska odpowiedzialna za druk i dostawę materiałów na stacje oraz konstrukcję displaya, Ogilvy odpowiedzialna za przygotowanie materiałów ATL, Energy BBDO odpowiedzialna za przygotowanie materiałów BTL, zakup mediów MediaCom, social media – 121PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Shell RSS ALERT    /    Shell Polska RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT    /    stacje benzynowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.24.208
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.