Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Shell stawia na zdrową żywność

Shell zwiększa sprzedaż i ofertę produktów innych niż paliwo. Będzie inwestował w zdrowszą żywność - donosi "Puls Biznesu".

Shell stawia na zdrową żywność
fot. shutterstock.com

- Nasz cel, którym jest osiągnięcie do 2025 r. 50 proc. przychodów ze sprzedaży pozapaliwowej na stacjach, pozostaje aktualny. W niektórych krajach europejskich, takich jak Szwajcaria, udało nam się już go osiągnąć. W Europie Środkowej i Wschodniej sprzedaż pozapaliwowa przynosi obecnie ponad 30 proc. przychodów i szybko rośnie - w Polsce w tempie dwucyfrowym - mówi w rozmowie z "PB", Aleksander Koliakin, dyrektor generalny ds. rynku detalicznego na Europę Środkową i Wschodnią w Shellu.

Shell od ubiegłego roku rozwija własną markę gastronomiczną deli by Shell, a we współpracy z Costą sprzedaje kawę na prawie 240 stacjach w Polsce.

— Od kwietnia wprowadzamy do oferty 20 nowych produktów. Klienci na stacjach oczekują gotowych posiłków, ale jednocześnie rosną ich wymagania i produkty te muszą być bardziej urozmaicone i zdrowsze. W Wielkiej Brytanii nawiązaliśmy współpracę ze znanym kucharzem Jamiem Oliverem, której efektem jest rewolucja w naszej ofercie gastronomicznej w kraju i wymiana wielu produktów na zdrowsze alternatywne, i ten trend widzimy też na innych rynkach — mówi Aleksander Koliakin. Przy stacjach autostradowych koncern zaczął też otwierać punkty bistro.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksander Koliakin RSS ALERT    /    Shell RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.