Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Shell testuje różne warianty logistyczne dla sklepów przystacyjnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PJ
  • Data: 13-10-2015, 11:40
Shell testuje różne warianty logistyczne dla sklepów przystacyjnych
Paweł Długoński, menedżer ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska (fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio.pl)

Koncern paliwowy Shell poszukuje optymalnego rozwiązania w zakresie logistyki artykułów spożywczych dla wdrażanych od kilku tygodni w Polsce czterech nowych konceptów sklepów przystacyjnych. Testy różnych wariantów logistycznych rozpoczęły się w październiku br., ale decyzja co do tego, który z nich zostanie ostatecznie wybrany przez Shella, zapadnie dopiero za wiele miesięcy.

Jak informowaliśmy wczoraj, Shell zamierza otwierać sklepy przystacyjne w konceptach: sklepu lokalnego/osiedlowego (4 tys. SKU), sklepu o charakterze kawiarnianym (2,5 tys. - 3 tys. SKU), małego sklepu szybkiej obsługi (2 tys. SKU) oraz pełnoprawnego sklepu, będącego połączeniem poprzednich trzech wariantów (5 tys. - 5,5 tys. SKU). We wszystkich konceptach bardzo silny nacisk położony został na ofertę spożywczą.

Czytaj więcej: Shell powalczy o klienta Żabki. Uruchamia sklep osiedlowy w nowym koncepcie - fotogaleria

Do końca 2016 r. Shell zamierza mieć 100 sklepów przystacyjnych działających w jednym z czterech rozwijanych wariantów. Do końca bieżącego roku takich placówek będzie 15 (aktualnie działają trzy: w Krakowie, Piasecznie i w Warszawie). Aby obsłużyć wszystkie nowe sklepy, jak również placówki przystacyjne funkcjonujące w starszych konceptach Shella, koncern potrzebować będzie zaawansowanej logistyki dla artykułów spożywczych. Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl, w obecnym miesiącu firma rozpoczęła testy różnych wariantów logistycznych.

- Jest kilka rozwiązań logistycznych, które testujemy od października w kilku miejscach w Polsce. Możemy mieć albo partnera logistycznego, albo dystrybutora. Sprawdzamy, który z konceptów okaże się dla nas najbardziej optymalny: czy bezpośrednie negocjacje zespołu Shella z producentami spożywczymi i wówczas korzystanie z usług partnera logistycznego, czy może posiłkowanie się siłą negocjacyjną dystrybutora - zdradza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Długoński, menedżer ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska.

Przedstawiciel koncernu paliwowego zapytany o to, kiedy zostanie podjęta decyzja odnośnie tego, na jakie rozwiązanie firma się ostatecznie zdecyduje, odpowiada, że faza testów potrwa wiele miesięcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.