REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć ABC ma już 7000 sklepów!

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 29-05-2015, 12:34
Sieć ABC ma już 7000 sklepów!
7000. sklep ABC został uroczyście otwarty dziś w Gdańsku, przy ul. Wilhelma Stryjewskiego 29c. fot. Eurocash

Do Sieci Sklepów abc dołączył siedmiotysięczny sklep. Ta największa w Polsce sieć małych i średnich sklepów detalicznych, skupionych w ramach sieci franczyzowej prowadzonej przez Grupę Eurocash, rośnie najszybciej na rynku. W ubiegłym roku niemal co drugi sklep spożywczy przystępujący do sieci franczyzowej wybrał właśnie szyld abc „po sąsiedzku”.

REKLAMA

- Konkurencja w handlu z roku na rok zaostrza się. Mimo to segment małych i średnich sklepów, o powierzchni między 40 a 300 mkw., odnotowuje wzrost sprzedaży. Konsumenci potwierdzają, że chcą robić zakupy blisko domu, wymagając jednocześnie wysokiego poziomu obsługi, odpowiedniego zaopatrzenia i przystępnych cen. Taki mix oferuje dziś nowoczesny handel tradycyjny, którego Sieć Sklepów ABC jest najlepszym przykładem. Łączy to co najcenniejsze, czyli przedsiębiorczość niezależnych właścicieli sklepów oraz ich znajomość lokalnego rynku, ze skalą i doświadczeniem Grupy Eurocash – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

I dodaje: - Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie naszym klientom – w tym sklepom ABC – narzędzi do skutecznego konkurowania o konsumenta ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Na tym konsekwentnie skupiamy się jako Grupa Eurocash, inwestując przez ostatnie 20 lat w rozwój handlu tradycyjnego ponad 2,5 mld zł.

Siedmiotysięczny sklep ABC został uroczyście otwarty dziś w Gdańsku, przy ul. Wilhelma Stryjewskiego 29c. W 2014 r. do sieci abc dołączyło 860 placówek. W tym samym okresie do wszystkich sieci franczyzowych na rynku (wg danych PROFIT system) przyłączyło się ok. 1860 sklepów spożywczych, a to oznacza, że niemal co drugi sklep wybierał szyld ABC „po sąsiedzku”. Rosnąca liczba sklepów franczyzowych jest dowodem na to, że franczyza jest najlepszą odpowiedzią na obserwowaną w ostatnich latach malejącą liczbę małych i średnich sklepów spożywczych ogółem – zgodnie z danymi GFK Polonia, liczba sklepów spożywczych małoformatowych wyniosła na koniec 2014 r. ok. 77,5 tys., co oznacza spadek o ok. 3 tys. placówek rok do roku.

– Sklepy spożywcze przystępujące do efektywnej i nowoczesnej franczyzy zwiększają swoje obroty i możliwości dalszego rozwoju. Partnerstwo z profesjonalnym hurtownikiem to dostęp do efektywnego łańcucha dostaw, a więc m.in. szerokiego wachlarza produktów po konkurencyjnych cenach. A także wsparcie marketingowe i organizacyjne. Dla przykładu, to jedyna szansa dla lokalnego sklepu, aby był reklamowany w ogólnopolskiej telewizji czy radio, a także miał dostęp do najlepszych szkoleń z zakresu obsługi klienta czy prowadzenia sklepu – mówi Marcin Witczak, menadżer Marki ABC.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH