REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć ABC rośnie w dwucyfrowym tempie

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-01-2013, 11:10
Sieć ABC rośnie w dwucyfrowym tempie

Liczba sklepów działających pod szyldem ABC „po sąsiedzku" powiększyła się w minionym roku o ponad 720 placówek. Ta największa w Polsce sieć zrzeszająca niezależne sklepy detaliczne liczy już blisko 5,4 tys. placówek.

REKLAMA

Na koniec 2012 r. Sieć Sklepów ABC skupiała 5373 małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne, zlokalizowane przede wszystkim na osiedlach, w centrach mniejszych miast lub na wsi. Oznacza to, że w minionym roku ta największa pod względem liczby sklepów krajowa sieć wspierana przez Grupę Eurocash powiększyła się o 721 placówek, czyli o 15,5 proc. w porównaniu z końcem 2011 r.

- Na początku października 2012 r. świętowaliśmy dołączenie do naszej sieci 5000 sklepu. Ostatnie miesiące roku okazały się bardzo intensywne, jeśli chodzi o dalszą rozbudowę sieci. Coraz więcej właścicieli sklepów docenia nasz partnerski system. To ważne w czasach, kiedy trwa silna konkurencja z sieciami dyskontów, a ogólna liczba sklepów spożywczych na polskim rynku spada - mówi Łukasz Chady, kierownik Sieci Sklepów ABC.

Grupa Eurocash dąży do ciągłego wzbogacania oferty skierowanej do swoich partnerów, dzięki którym mogą oni podnieść atrakcyjność i konkurencyjność swoich placówek, a w efekcie - także ich rentowność. W 2012 r. sieć wprowadziła na szeroką skalę m.in. koncept abc Mini Bistro, czyli kącik gastronomiczny, w którymi klienci przy okazji zakupów mogą zjeść hot-doga czy napić się kawy. Pomysł ten spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i właścicieli sklepów. Koncept abc Mini Bistro funkcjonuje już w około 300 sklepach ABC.

- Małe sklepy muszą ciągle rozwijać swoją ofertę - być czymś więcej niż tylko sklepem spożywczym. Mieć to wszystko, czego nie ma konkurencja. W 2013 r. będziemy zarówno rozwijać projekty już funkcjonujące w sieci, takie jak abc Mini Bistro, jak i pracować nad nowymi rozwiązaniami, które będą przyczyniać się do wzmocnienia niezależnych sklepów i podniesienia ich atrakcyjności - podsumowuje Łukasz Chady.

Grupa Eurocash to największa, licząca obecnie 150 hurtowni Cash&Carry w całej Polsce grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce.

Po połączeniu z Grupą Tradis w ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash różnych formatów franczyzowych skupionych jest około 11 tys. niezależnych sklepów detalicznych.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • shop 08-02-2013, 09:47:
oj tak "wykupują" prywaciarzy osiedlowych aż miło. a to prawda z tym ich podejściem - tzw. miękkiej franczyzy?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH