Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć ABC wprowadza koncept Abc Mini Bistro

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-05-2012, 10:41
Sieć ABC wprowadza koncept Abc Mini Bistro
Mini Bistro w toruńskim sklepie abc, fot. Eurocash

Koncept Abc Mini Bistro był testowany przez sieć w ubiegłym roku. W roku bieżącym jest już wprowadzany w szerokim zakresie. O założeniach projektu, a przede wszystkim efektach w sklepach już funkcjonujących w koncepcie opowiada Łukasz Chady, kierownik sieci.

- Geneza projektu była prosta: utrwalić pozycję sklepów abc i pomóc im generować większe zyski, uwzględniając zmieniające się trendy rynkowe oraz rosnące oczekiwania konsumentów. Jesteśmy bardzo blisko naszych partnerów, wiemy jakie wyzwania przed nimi stoją, dlatego wykorzystując wiedzę rynkową oraz doświadczenie, staramy się na co dzień szukać nowych pomysłów. Zdawaliśmy sobie sprawę, że takie fakty jak ekspansja dyskontów i dużych sieci handlowych do małych miast, rosnąca w siłę marka własna czy wprowadzanie nowych usług przez sieci konkurencyjne wymaga od nas czegoś nowego, czegoś niestandardowego. Nasz nowy koncept jest właśnie bezpośrednią odpowiedzią na te oczekiwania rynku - mówi Łukasz Chady.

Idea nowego konceptu opiera się na dostarczeniu argumentów, dla których konsument miałby dokonywać częściej odwiedzin w sklepie abc, a tym samym robić tam częściej i większe zakupy. Sieć jednocześnie skupia się na pozyskaniu nowych klientów.

- Kluczem do sukcesu jest wprowadzanie kącika gastronomicznego oferującego dodatkowe usługi, jakie nie były dotychczas masowo spotykane w tym formacie sklepów, a odpowiadające na potrzeby współczesnych konsumentów. Mini Bistro oferuje takie usługi jak napoje gorące, przekąski na ciepło oraz na zimno takie jak kanapki czy surówki. Obsługa kącika nie wymaga zatrudniania dodatkowego personelu, a jego powierzchnia jest zminimalizowana oraz dostosowana do możliwości lokalowych sklepu - wyjaśnia sieć.

Sklep zmienia się nie tylko wewnątrz. Zmiany w jego wizualizacji są zakomunikowanie zewnątrz sklepu. - W tym przypadku duże znaczenie ma jakość oferowanych produktów - mówi Ewa Borowiak, na co dzień koordynująca projekt. - Żeby upewnić się, że klient z chęcią wróci do naszych sklepów w nowym koncepcie, zorganizowaliśmy konkurs ofert dla dostawców wyposażenia. Nieustannie pracujemy nad optymalną ofertą produktową dla nowego konceptu. Szczególnie cieszy nas zaangażowanie właścicieli sklepów biorących udział w projekcie, którzy wykorzystując znajomość potrzeb swoich klientów, indywidualnie dopasowują ofertę do wymogów lokalnego rynku. Takie podejście specjalistów sieci daje pewność, że każdy detal jest przemyślany, a projekt przyniesie wymierne efekty - podsumowuje nasza rozmówczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.