Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Alma Market zmniejszyła stratę o 79,4 proc.

  • Autor: ISB
  • Data: 15-11-2010, 10:49

Spółka Alma Market, właściciel sieci delikatesów, miała 3,31 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2010 roku wobec 16,05 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 0,35 mln zł wobec 13,13 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 296,57 mln zł wobec 242,72 mln zł rok wcześniej.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 12,01 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 34,11 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 877,88 mln zł wobec 720,49 mln zł.

W ujęciu jednostkowym, w I-III kw. 2010 roku spółka miała 13,96 mln zł straty netto wobec 26,81 mln zł straty rok wcześniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH