Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 14-07-2017, 11:51
Sieć Carrefour wprowadza nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych
fot. Carrefour Polska

W I półroczu 2017 r. sieć Carrefour wdrożyła nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych.

Siedem nowych konceptów franczyzowych Carrefour to: „Piwa regionalne”, „Pamiątki z Polski”, oznaczenia produktów „Made in Poland”, „Bakalie - luz”, „Okrągłe ceny”, oznaczenia jajek i oznaczenia win.

Sieć Carrefour przykłada dużą wagę do dostosowania formatu sklepu i jego oferty do potrzeb klientów oraz specyfiki każdej lokalizacji. Dlatego zdarza się, że dwa sklepy działające pod szyldem Carrefour w bliskiej odległości różnią się asortymentem i konceptami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH