Sieć Chata Polska chce otwierać 50-60 sklepów rocznie

Jak zapowiedział nowy dyrektor generalny Chaty Polskiej, Adam Plackowski firma chce do końca roku otworzyć ok. 20 kolejnych sklepów i rok 2010 zamknąć liczbą 50 nowych placówek. Podobne plany firma ma na kolejne lata, kiedy będzie otwierane 50-60 nowych sklepów.
Dotychczas spółka uruchomiła 30 nowych sklepów, 10 kolejnych umów franczyzowych już zostało podpisanych, trwają rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami.
Sieć skupia się na rozwoju w Polsce zachodniej i centralnej. - Ostatnio w woj. łódzkim otwartych zostało 5 placówek, 2 kolejne zostaną uruchomione w październiku - mówi Adam Plackowski.
Obecnie sieć liczy 235 sklepów. W nowym formacie działa 11 sklepów należących do grupy.
Zgodnie ze staregią nowe sklepy będą otwierane zarówno w nowej wizualizacji Chaty Polskiej, jak i dopuszczalne jest uruchamianie sklepów w starym, sparwdzonym formacie. Będzie to zależało od lokalizacji i możliwości franczyzobiorców. Na przestrzeni kilku lat jest szansa, że wszystkie sklepy Chaty Polskiej przejdą rebranding, bo jest on bardziej wydajny w kategorii obrotów z mkw. Inwestycja w nowy wygląd, meble, wyposażenie, oświetlenie zwraca się w ciągu 2-3 lat. W tym czasie rosną też obroty sklepu średnio o 21 proc., co przekłada się na 1-2 mln zł większe obroty w skali roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!