Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Chorten zwiększa asortyment marki własnej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 21-09-2012, 10:18

Z początkiem września linia produktów "Z Podlaskiej Spiżarni" została poszerzona o cztery produkty: polędwice, salceson, kaszankę oraz ogonówkę. Grupa Chorten wprowadziła do sklepów markę własną w lipcu br. Produkty oparte są na tradycyjnych recepturach. Sieć oferuje m.in wyroby mięsne i wędliniarskie, smalce regionalne, miody, warzywne wariacje, grzyby z puszczy, konfitury, nalewki.

Grupa Chorten jest regionalną firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku.

W grupie działają sklepy z województwa podlaskiego. W kwietniu br. ruszył oddział Grupy Chorten w Radomiu.

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH