Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Coffeeheaven przygotowała program lojalnościowy

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2011, 14:57
Sieć Coffeeheaven przygotowała program lojalnościowy

Coffeeheaven uruchomił 20 września br. nowy program lojalnościowy - my coffeeheaven, dzieki któremu klienci kawiarni otrzymają karty magnetyczne. Ponad 70 proc. przebadanych klientów kawiarni oceniło nowy program jako lepszy i oferujący znacznie bardziej zaawansowane oraz ciekawe rozwiązania niż dotychczas funkcjonujące stempelkowe karty stałego klienta.

- Do procesu tworzenia właściwego modelu programu zaprosiliśmy konsumentów, którzy mogli sami stworzyć swój program idealny, a dopiero w drugiej części badania ocenić model przygotowany przez nas. Okazało się, że nasz model doskonale wpisał się w opisywane wcześniej przez respondentów programy marzeń. Ta informacja dodała nam wiary w to, że tworzymy program, który faktycznie jest uszyty na miarę potrzeb i oczekiwań klientów - komentuje Dorota Szczerbicka, head of marketing Coffeeheaven.

Badanie atrakcyjności programu my coffeeheaven zostało przeprowadzone przez dom badawczy IQS we współpracy z poznańską agencją DATA SOLUTIONS, która zaplanowała i przeprowadziła weryfikację ilościową i jakościową koncepcji. Badanie skupiało się m.in. na ocenie konceptu, porównania go z poprzednim rozwiązaniem (stempelkowe karty stałego klienta), szczegółowej ocenie mechaniki programu. Do badania zaproszono zarówno regularnych i okazjonalnych klientów Coffeeheaven, jak również klientów innych kawiarni. Dzięki temu uzyskano miarodajną i obiektywną ocenę całego przedsięwzięcia. Wyniki potwierdziły słuszność założeń programu. Ponad 60 proc. osób oceniło nowy program jako atrakcyjny, stworzony dla osób "takich jak ja", a ponad 70 proc. osób twierdziło, że został dopasowany do kawiarni i marki. Ponad 80 proc. przebadanych osób zadeklarowała zrozumiałość zasad, a ponad 90 proc. wskazań w grupie bardzo i raczej atrakcyjny otrzymały najważniejsze korzyści programu.

- Dobrze i precyzyjnie opracowany mechanizm programu lojalnościowego jest prawdziwą wartością dla klienta i firmy - wpływa na budowanie bliskości, zaangażowania, przyczynia się do poprawy opinii o marce - wyjaśnia Dorota Szczerbicka.

Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 0,5 punktu. Z racji deklaratywnego poziomu korzystania z internetu przez grupę docelową coffeeheaven, kartę można także zarejestrować na stronie internetowej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH