Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Sieć delikatesów Bomi tworzy holding

Bomi będzie działać na zasadzie holdingu. Na koniec grudnia zwołano nadzwyczajne walne zgromadzenie, które zdecyduje o przeniesieniu zorganizowanej części przedsiębiorstwa o wartości aportowej 185 mln zł do nowo utworzonej firmy. Na wartość aportu składają się: znak towarowy Bomi, znak Rast i wartość pozostałych środków trwałych i pieniężnych - informuje Parkiet.

Sieć delikatesów Bomi tworzy holding

Grupa Bomi na koniec tego roku będzie miało ponad 102 mln zł straty. Władze spółki liczą, że w 2011 r. pojawi się zysk netto na poziomie 19,2 mln zł.

Jak informuje Parkiet władze Bomi wierzą, że akcjonariusze spółki postrzegają spożywczą branżę jako perspektywiczną. Niewykluczone, że w Bomi pojawi się nowy inwestor, jednak nie jest to priorytet dla zarządu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bomi RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • bomik 2010-11-29 09:35:47
    czyli kolejna firma , która pod pozorem rozwoju i przekształceń próbuje robić zamieszanie aby na giełdzie się nie skompromitować
  • Jaca 2010-12-03 15:03:24
    Dziady kalwaryjskie
  • Krakowska kiełbaska 2010-12-04 13:41:51
    Pytanie czemu Bomi kiedyś konkurowało śmiało z Almą a teraz ledwo konkuruje z MarcPolem ? Almie już do pięt nie dorasta, nie tylko poziomem obsługi ale i zaopatrzenia. Teraz w Bomi to dziadowska masówka nic po za tym , i gdzie tu Delikatesy ???

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.92.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.