REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć detaliczna WPH wdraża technologię Supersam

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-09-2014, 10:07

Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o., właściciel czterech sklepów działających pod marką „Groszek", zdecydowało się na wdrożenie w swoich placówkach technologii supersam. We wrześniu br. klienci WPH będą mieli możliwości składania zamówień przez Internet z priorytetowym odbiorem osobistym w wybranym sklepie. Zakupione towary będą spakowane i gotowe do odbioru, o wyznaczonej przez klienta porze, bez kolejki.

REKLAMA

Technologia supersam, której właścicielem jest spółka TR Invest S.A., umożliwia przedsiębiorstwu WPH wprowadzenie swoich sklepów spożywczych na rynek e-commerce. Z chwilą wdrożenia, w ciągu jednej doby, zostanie uruchomiona ich własna galeria online, odpowiadająca wszystkim elementom brandingu. Będzie zawierała także pełne opisy i zdjęcia produktów, odpowiadające stanom magazynowym dostępnym w tych placówkach. Spółka zadba również o rozbudowę modułów promocji, zaimplementowanie wybranego modułu płatności online oraz stworzenie gotowych zestawów zakupowych inspirujących internautów do większych zakupów. Natomiast dom mediowy Mediaverse, w imieniu WPH wynegocjuje z producentami FMCG wsparcie reklamowe.

Sklepy WPH Groszek pojawią się również ze swoją ofertą na supersam.pl - wirtualnej galerii sklepów spożywczych, aptek i drogerii. Pierwszymi sklepami, które zostaną zintegrowane będą „Groszki" zlokalizowane w centrum Warszawy, przy ul. Świętokrzyskiej oraz przy pl. Wojska Polskiego w Wesołej pod Warszawą. Kolejne placówki, należące do WPH, zostaną podłączone w drugim etapie wdrożenia.

Supersam to koncept, który zrewolucjonizuje świat polskiego e-commerce. Nowoczesny wizerunek w sieci to przyszłość każdego tradycyjnego biznesu. Dzięki Supersam każdy, nawet najmniejszy sklep detaliczny może wyjść na przeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Własna, stale rosnąca baza ponad 100 tys. opisanych i skatalogowanych artykułów FMCG, umożliwia budowę sklepu internetowego zaledwie w 1 dzień od podpisania umowy. Czytelne i funkcjonalne rozwiązania UX umożliwią szybkie i komfortowe zakupy. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH