Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Dino planuje intensywny rozwój i znaczny wzrost sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-03-2012, 14:19
Sieć Dino planuje intensywny rozwój i znaczny wzrost sprzedaży
Obecnie sieć Dino zarządza ok. 170 supermarketami, które działają na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego.

W 2011 r. sprzedaż sieć Dino wzrosła w porównaniu z rokiem poprzednim o ponad 40 proc. do 760 mln zł. - W tym roku nasza sprzedaż przekroczy 1 mld zł - prognozuje Szymon Piduch, prezes Dino Polska.

Według prezesa w realizacji planów firmy nie przeszkodzi nawet trudny rok w gospodarce, który zapowiada wielu ekonomistów. - Kryzys nie odbije się zbyt mocno na branży handlowej, a tym bardziej na naszych sklepach. Dino to sieć ogólnospożywcza, sprzedająca podstawowe produkty żywnościowe, a nie dobra luksusowe, nasz koncept jest więc bezpieczny nawet w trudnej sytuacji gospodarczej - wyjaśnia Szymon Piduch.

Władze Dino planują także dalszy dynamiczny rozwój. - W 2012 r. otworzymy co najmniej 45 nowych sklepów - dodaje prezes sieci Dino. Tym samym operator zakończy obecny rok ok. 215 sklepami.

W 2012 r. na inwestycje sieć Dino wyda ok. 100 mln zł. Oprócz dalszego rozwoju sieci sklepów, operator zakończy rozbudowę centrum dystrybucyjnego w Krotoszynie. - Nasz magazyn ruszy w połowie tego roku - tłumaczy prezes.

W swojej długo falowej strategii operator uwzględnia plany rozwoju terytorialnego. - Obecnie chcemy umacniać naszą pozycję na terenie sześciu województw, na których już działamy. Muszę jednak dodać, że mamy plany rozwoju terytorialnego, chcemy wyjść z naszą siecią na południe i północ kraju. Jednak nie nastąpi to jeszcze w 2012 r. - zaznacza Szymon Piduch.

Firma rozważa także akwizycje sieci działających na rynku.

Obecnie sieć Dino zarządza ok. 170 supermarketami, które działają na terenie województw: wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego, dolnośląskiego oraz lubuskiego, opolskiego i łódzkiego. W 2011 roku operator uruchomił 45 nowych placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jaca 25-04-2012, 12:35:
zapomniany świat Dino - zaurów. Inwestują ostro te 100 baniek z funduszu a jak się kasa skończy - sprzedają ich litwinowi
  • Szymon Kowalski 25-04-2012, 12:14:
Dino to największa tandeta wśrod tego typu sklepów.
  • majewska zofia 21-03-2012, 20:14:
Super sklep tani i miła obsługa

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH