REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć E.Leclerc rusza z programem dla lokalnych producentów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2012, 16:52
Sieć E.Leclerc rusza z programem dla lokalnych producentów
E.Leclerc w Toruniu

Sieć E.Leclerc rusza z programem "Producenci Lokalni", który ma wspierać i promować małych i średnich producentów regionalnych. Wybrane sklepy sieci w całej Polsce będą systematycznie realizować kampanie promocyjne towarów produkowanych w danym regionie czy województwie.

REKLAMA

W ramach promocyjnego programu "Producenci lokalni" 23 regionalnych producentów z woj. mazowieckiego otrzymało główną aleję w dwóch warszawskich hipermarketach E.Leclerc. Jest to dla nich szansa na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marek, zaś dla sklepów szansa na przyciągnięcie do sklepów klientów, zainteresowanych produktami jakościowymi w dobrych cenach.

Do projektu zostały wybrane małe bądź średnie firmy z województwa mazowieckiego (wyjątkiem jest tutaj firma Urbanek z woj. łódzkiego), z polskim kapitałem, najlepiej rodzinne, produkujące towary według tradycyjnych, receptur dbające zarówno o jakość.

Z punktu widzenia sieci taka współpraca jest szansą pokazania w katalogu promocyjnym atrakcyjnych dla klienta cen. - Korzyści z programu są obopólne bowiem producenci, że stają się widoczni na rynku, mogą dynamicznie rozwijać swoja działalność. Dla konsumenta też jest w tym programie coś, co powoduje, że wygrywa. Są to: promocyjna cena, ekologiczne i zawsze świeże produkty, a jednocześnie element odpowiedzialności społecznej, jako że wspierani są lokalni producenci małej bądź średniej wielkości - Krzysztof Gajewski, dyrektor E.Leclerc Bielany.

Program został zainaugorowany w Gdańsku w kwietniu 2011 roku. Obecnie przygotowywana jest jego kolejna edycja dla kolejnych sklepów E.Leclerc w Warszawie i Radomiu.

Niektórzy z producentów obecnych na eksponowanych miejscach w markecie w Gdańsku notowali wzrosty sprzedaży na poziomie 107 proc.

Od 1995 roku sieć E.Leclerc rozrosła się do 40 marketów w 15 województwach. W 2011 roku zakończyła akcję rebrandingową związana z przejęciem supermarketów sieci Billa. Francuska sieć osiągnęła w 2011 roku obroty na poziomie 2,648 miliarda złotych, co stanowi wzrost o ponad 5,2 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH