Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Eko wprowadza 45 produktów pod nową marką własną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2010, 14:07

Już listopadzie, na półki wrocławskiej sieci sklepów Eko trafi 45 produktów pod marką własną sieci, wyroby będą sprzedawane pod brandem Specjały Sarmackie.

- Marża powinna być 10 proc. wyższa od standardowej. Klienci szukają produktów niekoniecznie najtańszych, ale w bardzo wysokiej jakości - usługowe - mówi Krzysztof Gradecki, prezes zarządu Eko Holding.

Sieć zaoferuje pod „własne" wędliny, czekolady ze specjalnymi dodatkami, czy marynaty przygotowane według tradycyjnych receptur. Na 45 produktów, 30 pozycji będzie należało do grupy wyrobów suchych, zaś 15 do produktów świeżych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH