Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Halfords wchodzi do Polski

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 07-01-2009, 14:28

Halfords, brytyjska sieć handlowa z artykułami motoryzacyjnymi, rowerowymi i turystycznymi otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce we wrocławskim Parku Handlowym Młyn. Przetarg na obsługę Halfords wygrała agencja Advertica.

Umowę na obsługę kolejnych placówek w Polsce podpisano do końca 2009 roku. W zakresie animacji otwarciowej wybraliśmy kilka efektywnych a rzadko stosowanych narzędzi, które przyciągają uwagę - mówi Paweł Klimczak, odpowiedzialny z ramienia Advertica za ten projekt.

Były więc hostessy na segwayach, koło fortuny z cennymi upominkami z oferty sklepu, a przede wszystkim spektakularny tuning show z dymiącymi samochodami i zapachem palonej gumy... Istotne było też efektywne wykorzystanie budżetu mediowego, gdzie postawiliśmy na outdoor i radio w zakresie wizerunku, oraz prezentację oferty w prasie i gazetkach produktowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH