Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć Hitpol będzie otwierać sklepy typu premium

W ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój sieci, która wciąż poszerza się o nowe punkty handlowe. Plany są ambitne i zakładają, że rok 2010 zamknie się liczbą 150 placówek. Pojawią się sklepy typu premium. - Intensywny rozwój sieci i otwarcie setnego sklepu to powód do dumy, ale na pewno na tym nie poprzestaniemy - podkreśla Justyna Krężołek, właścicielka sieci - informuje serwis dlahandlu.pl.

Sieć Hitpol będzie otwierać sklepy typu premium
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 07-05-2010, 09:15

- Nasza strategia rozwoju zakłada wprowadzenie nowej kategorii sklepów - premium, uruchomienie programu partnerskiego związanego z dofinansowaniem wizualizacji i wyposażenia sklepów oraz informatyzacji, wdrożenie konsumenckiego programu lojalnościowego z uwzględnieniem dwustronnej komunikacji elektronicznej realizowanej przez zintegrowany system obsługi placówek detalicznych, a także rozwój sieci w nowych regionach korzystając z masterfranczyzy jako formy współpracy - dodaje właścicielka Hitpolu.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku i zrzesza niezależnych przedsiębiorców, działających na zasadzie franczyzy. W zależności od lokalizacji w ofercie sklepów znaleźć można od 3,5 do 6 tys. produktów. Do sieci należy już ponad 100 placówek. Powierzchnia sprzedaży sklepów waha się od 140 do 200 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hitpol RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.182.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.