Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Hitpol wprowadza program lojalnościowy

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 20-09-2010, 11:43

FHU Hitpol wprowadza program lojalnościowy pod nazwą "Programie Dobrego Klienta", skierowanym do klientów detalicznych sieci sklepów Hitpol. Jego celem jest dostarczenie konsumentom możliwości uzyskania nagród rzeczowych w wyniku robienia zakupów w sklepach sieci, które przystąpiły do programu - informuje serwis dlahandlu.pl.

Uczestnicy programu dokonując zakupów w sklepach Hitpol uzyskują punkty. Każde jednorazowo wydane na zakupy pełne 10 zł oznacza uzyskanie jednego punktu. Z zakupów premiowanych w Programie wyłączone są papierosy oraz doładowania telefonów komórkowych. Hitpol dopuszcza możliwość przyznawania bonusowychnpunktów (np. za zakupy określonych produktów czy marek). Każdorazowo produkt
lub marka będą odpowiednio w tym celu oznaczone na półce sklepowej.

Karty na wniosek klientów będą wydawane nieodpłatnie. Program będzie trwał od 17 września br. do 31 grudnia 2011 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH