REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Intermarché tworzy w sklepach dział wyposażenia wnętrz

  • Autor: pr
  • Data: 05-10-2010, 15:31

Francuski oddział sieci Intermarché wprowadza do oferty "Intermarché collection", czyli linia produktów design, wyróżniających się współczesną estetyką i funkcjonalnością, w dyskontowych cenach.

REKLAMA

Kolekcję stworzoną przy współpracy z internetową platformą sprzedaży on-line My Fab, oglądać można w sieci od połowy września br. W swej ofercie zawiera ona linię produktów design w cenach Muszkieterów. Stworzony wyłącznie z myślą o konsumencie, asortyment "Intermarche collection" przyczyni się do upowszechniania wśród klientów produktów wzornictwa funkcjonalnego.

Aby umożliwić wszystkim konsumentom dostęp do tych produktów, charakteryzujących się wysoką jakością, Intermarché zawarł współpracę z My Fab, internetową platformą sprzedaży on-line (bez pośredników). Artykuły produkowane w dokładnie zamówionych ilościach wysyłane są następnie z fabryki bezpośrednio do konsumenta. Taki sposób funkcjonowania - bez zapasu i bez pośredników - pozwala na realizację istotnej redukcji kosztów.

Aby stworzyć swoją kolekcję, sieć Intermarché dokonała wyboru 30 najlepiej sprzedających się produktów na My Fab. W ten sposób, sieć może zaoferować dziś swym konsumentom szeroki asortyment mebli oraz innych przedmiotów design.

Gigantyczna pufa (fotel relaksacyjny), oświetlenie, komody - sieć Intermarché ma w swej ofercie minimum 72 pozycje asortymentowe. Z zapasem gotowym od początku września, sieć zapewnia, że ceny mebli będą znacznie niższe od cen rynkowych, a termin wysyłki będzie rekordowy, tj. 72 godziny od złożenia zamówienia. Aby złożyć zamówienie, konsumenci będą mogli wejść na specjalnie w tym celu stworzoną stronę internetową sieci i dokonać zakupów bezpośrednio on-line.

W celu popularyzacji nowej kolekcji, w miejscowościach Foix (departament Ariège), Cendre (departament Puy-de-Dôme) oraz Dôle (departament Jura), na wejściu do hipermarketów zamontowane zostaną specjalne stanowiska o powierzchni 15 mkw.. Te przestrzenie ekspozycyjne promować będą ok. 20 produktów, z opcją samoobsługi w przypadku najmniejszych z nich. Cała gama pojawi się jako oferta w katalogu, z którego klienci będą mogli zamawiać wybrane przedmioty.

Równolegle, na szczeblu krajowym, prowadzona będzie kampania reklamowa, która wesprze wylansowaną kolekcje poprzez prasę, gazetki, Internet oraz stronę internetową sieci. Lansując nową kolekcję produktów, Intermarché zamierza zmodernizować swoją ofertę artykułów przemysłowych, rozwijając jednocześnie usługi sprzedaży internetowej. - To prawdziwa szansa dla nas, gdyż możemy w ten sposób wyróżnić się na rynku na tle naszej konkurencji, a jednocześnie rozwijać sprzedaż internetową - podkreśla Gilles Briant, z zarządu sieci Intermarché.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH