Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Intermarche będzie porównywać ceny z Tesco, Realem i Polomarketem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2011, 15:07
Sieć Intermarche będzie porównywać ceny z Tesco, Realem i Polomarketem
Nowa gazetka Intermarche zmieniła grafikę na bardziej dyskontową

Sieć Intermarche ruszyła z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Tanio". - Nasza akcja ma pokazać, że w naszych sklepach można kupić nie tylko świeże produkty jak informowaliśmy w czasie poprzedniej odsłony akcji reklamowej, ale mamy do zaoferowania bardzo niskie ceny - mówi Krzysztof Waligórski, rzecznik prasowy Grupy Muszkieterów.

Nowa gazetka zmieniła grafikę na bardziej dyskontową. - Podstawą jest pokazanie kwoty oszczędności dla klienta, wynikającej z zakupu określonego produktu w odniesieniu do naszej ceny regularnej lub konkurencji - tłumaczy Krzysztof Waligórski.

Sieć Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z propozycjami największych operatorów działających na polskim rynku, czyli sieciami Tesco, Real, E.Leclerc, czy Polomarket.

Nowa ofensywa promocyjna jest także reakcją na pogarszającą się sytuację rynkową i nadchodzącą drugą falę kryzysu. Według przedstawicieli sieci Intermarche, zapoczątkowana w marcu br. kampania reklamowa Intermarche, która budowała przede wszystkim wizerunek jako sklepów oferujących bogatą ofertę produktów świeżych pozwoliła w ciągu ostatnich trudnych miesięcy osiągnąć sieci świetne wyniki. W tym czasie wiele sieci notowało spadki. - Gdy hipermarkety zanotowały w ciągu ostatniego roku spadek obrotów o 2,4 proc, a format supermarketów o 3,6 proc., to obroty naszych placówek pod szyldem Intermarche wzrosły o 6,4 proc. - mówi Krzysztof Waligórski.

Obroty sklepów Intermarche w Polsce w okresie styczeń-wrzesień 2011 wyniosły 2,45 mld zł i były o ponad 18 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 168 supermarketów Intermarche oraz 78 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH