Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Intermarche będzie porównywać ceny z Tesco, Realem i Polomarketem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2011, 15:07
Sieć Intermarche będzie porównywać ceny z Tesco, Realem i Polomarketem
Nowa gazetka Intermarche zmieniła grafikę na bardziej dyskontową

Sieć Intermarche ruszyła z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Tanio". - Nasza akcja ma pokazać, że w naszych sklepach można kupić nie tylko świeże produkty jak informowaliśmy w czasie poprzedniej odsłony akcji reklamowej, ale mamy do zaoferowania bardzo niskie ceny - mówi Krzysztof Waligórski, rzecznik prasowy Grupy Muszkieterów.

Nowa gazetka zmieniła grafikę na bardziej dyskontową. - Podstawą jest pokazanie kwoty oszczędności dla klienta, wynikającej z zakupu określonego produktu w odniesieniu do naszej ceny regularnej lub konkurencji - tłumaczy Krzysztof Waligórski.

Sieć Intermarche porównuje swoją ofertę cenową z propozycjami największych operatorów działających na polskim rynku, czyli sieciami Tesco, Real, E.Leclerc, czy Polomarket.

Nowa ofensywa promocyjna jest także reakcją na pogarszającą się sytuację rynkową i nadchodzącą drugą falę kryzysu. Według przedstawicieli sieci Intermarche, zapoczątkowana w marcu br. kampania reklamowa Intermarche, która budowała przede wszystkim wizerunek jako sklepów oferujących bogatą ofertę produktów świeżych pozwoliła w ciągu ostatnich trudnych miesięcy osiągnąć sieci świetne wyniki. W tym czasie wiele sieci notowało spadki. - Gdy hipermarkety zanotowały w ciągu ostatniego roku spadek obrotów o 2,4 proc, a format supermarketów o 3,6 proc., to obroty naszych placówek pod szyldem Intermarche wzrosły o 6,4 proc. - mówi Krzysztof Waligórski.

Obroty sklepów Intermarche w Polsce w okresie styczeń-wrzesień 2011 wyniosły 2,45 mld zł i były o ponad 18 proc. wyższe niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarche. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 168 supermarketów Intermarche oraz 78 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH