Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Kaufland konsoliduje produkty marki własnej w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2011, 20:37
Sieć Kaufland konsoliduje produkty marki własnej w Polsce

Sieć Kaufland konsoliduje pod jedną, wiodącą marką K-Classic produkty private label w kilku kategoriach. Zmiany będą dotyczyć m.in. soków, mleka, czy ciastek.

Brand K-Classic zastępuje stopniowo dotychczasowe marki własne firmy Kaufland, np. Vian, Stilla Dolce, Vitae d´Oro oraz Sun Gold.

Jak zapewnia operator wiele artykułów K-Classic ma wyższą jakość niż produkty sprzedawane dotychczas pod wspomnianymi markami.

Niemiecki operator oferuje aktualnie w swoich sklepach ponad 600 produktów marki K-Classic. Można je znaleźć w prawie wszystkich grupach produktów: wśród produktów mleczarskich i mrożonych, słodyczy, konserw, makaronów, soków, a także karm dla zwierząt, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów.

Kaufland zarządza obecnie w Polsce siecią prawie 150 hiper- i supermarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH