Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć KiK celuje w 150 sklepów do końca 2016 roku

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 18-07-2016, 14:03
Sieć KiK celuje w 150 sklepów do końca 2016 roku
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK, fot. mat. pras.

- Do końca roku chcemy osiągnąć magiczną liczbę 150 sklepów w Polsce. Nasze sklepy znajdą się w galeriach handlowych, retail parkach, ale także przy ulicach handlowych - zapowiada Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

W pierwszym półroczu marka KiK otworzyła ponad 20 nowych sklepów na terenie całej Polski.

– Cieszymy się z tego co osiągnęliśmy, jednak skupiamy się przede wszystkim na przyszłości.  Możemy już głośno powiedzieć, że najbliższe miesiące będą upływały pod znakiem kolejnych otwarć – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

Jak dodaje Kulik, KiK zajmuje pewną pozycję na rynku, dzięki czemu może skupić się na rozwoju sieci. Konsekwentnie realizuje obraną strategię i przygląda się nowym projektom szukając sposobu na kolejne inwestycje.

– Prowadzimy negocjacje z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe, aby wybrać odpowiednie lokalizacje. Zawsze staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Jesteśmy bowiem przekonani, że stosunki międzyludzkie są tak samo istotne, jak szczegóły danych umów. Chcemy docierać do nowych inwestorów i budować z nimi relacje, a także spełniać wszelkie oczekiwania, które pojawiają się względem naszej firmy – zwraca uwagę dyrektor generalny sieci.

Plany rozwoju sieci na drugie półrocze rozpoczyna otwarcie sklepu o powierzchni niemal 600 mkw. 28 lipca w Pile. W kolejnych miesiącach KiK pojawi się w Międzyrzeczu, Gdańsku, Nowym Dworze Mazowieckim, Włocławku, Kielcach, Bielsko-Białej, Sandomierzu i Oświęcimiu.

- Do końca roku chcemy osiągnąć liczbę 150 sklepów w Polsce. Dzięki temu konsekwentnie budujemy brand awarness oraz kreujemy pozytywny wizerunek marki w oczach naszych klientów. Zależy nam, aby przyciągać i tworzyć wierną grupę fanów naszej sieci – zauważa Mariusz Kulik.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje asortyment obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH