Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć KiK celuje w 150 sklepów do końca 2016 roku

- Do końca roku chcemy osiągnąć magiczną liczbę 150 sklepów w Polsce. Nasze sklepy znajdą się w galeriach handlowych, retail parkach, ale także przy ulicach handlowych - zapowiada Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

Sieć KiK celuje w 150 sklepów do końca 2016 roku
Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK, fot. mat. pras.

W pierwszym półroczu marka KiK otworzyła ponad 20 nowych sklepów na terenie całej Polski.

– Cieszymy się z tego co osiągnęliśmy, jednak skupiamy się przede wszystkim na przyszłości.  Możemy już głośno powiedzieć, że najbliższe miesiące będą upływały pod znakiem kolejnych otwarć – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

Jak dodaje Kulik, KiK zajmuje pewną pozycję na rynku, dzięki czemu może skupić się na rozwoju sieci. Konsekwentnie realizuje obraną strategię i przygląda się nowym projektom szukając sposobu na kolejne inwestycje.

– Prowadzimy negocjacje z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe, aby wybrać odpowiednie lokalizacje. Zawsze staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla obu stron. Jesteśmy bowiem przekonani, że stosunki międzyludzkie są tak samo istotne, jak szczegóły danych umów. Chcemy docierać do nowych inwestorów i budować z nimi relacje, a także spełniać wszelkie oczekiwania, które pojawiają się względem naszej firmy – zwraca uwagę dyrektor generalny sieci.

Plany rozwoju sieci na drugie półrocze rozpoczyna otwarcie sklepu o powierzchni niemal 600 mkw. 28 lipca w Pile. W kolejnych miesiącach KiK pojawi się w Międzyrzeczu, Gdańsku, Nowym Dworze Mazowieckim, Włocławku, Kielcach, Bielsko-Białej, Sandomierzu i Oświęcimiu.

- Do końca roku chcemy osiągnąć liczbę 150 sklepów w Polsce. Dzięki temu konsekwentnie budujemy brand awarness oraz kreujemy pozytywny wizerunek marki w oczach naszych klientów. Zależy nam, aby przyciągać i tworzyć wierną grupę fanów naszej sieci – zauważa Mariusz Kulik.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier i Chorwacji.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje asortyment obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kik RSS ALERT    /    sieć KiK RSS ALERT    /    Mariusz Kulik RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.