Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Koliber ma nową wizualizację. W 2011 r. otworzy 20 sklepów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-02-2011, 12:49
Sieć Koliber ma nową wizualizację. W 2011 r. otworzy 20 sklepów
W 2011 roku sieć Koliber planuje dołączenie kolejnych 20 placówek

Sklepy drogeryjnej sieci Koliber, która w październiku ubiegłego roku dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, zmienią oblicze. Już wkrótce placówki spod znaku Kolibra będą miały nowe logo, a ich witryny i wnętrza zyskają nową wizualizację. Sieć rozpoczęła właśnie proces rebrandingu.

Koliber nakreślił ambitne plany na przyszłość. Chce umacniać swoją pozycję na obecnym terenie działania wkraczać na nowe obszary rynku. W tym kontekście dotychczas używany znak oraz wizualizacja sklepów nie oddają w pełni charakteru sieci, dlatego władze i franczyzobiorcy konceptu zdecydowali się na zmianę barw. Nowy system identyfikacji ma być nie tylko lepiej dopasowany do profilu sieci, wyróżniać ją spośród konkurencji i budzić pozytywne emocje, ale też pomóc Kolibrowi wkroczyć w nowy etap działalności.

- Po dokonaniu analiz wielu wariantów znaku przygotowanych przez wyspecjalizowane firmy zdecydowaliśmy się na logo w przyjemnych, kobiecych barwach i delikatnej formie, zachowujące kluczowy symbol sieci - Kolibra. Równolegle pracujemy nad zwiększaniem profesjonalizmu działania placówek. Chcemy, żeby sklepy spod znaku Kolibra wyróżniały się na polskim rynku drogeryjnym nie tylko wizualnie, ale też w aspekcie oferty i jakości obsługi klienta - mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber.

a siecią drogerii Koliber bardzo pracowity rok. W październiku spółka dołączyła do Grupy Dystrybucyjnej Tradis, wcześniej zoptymalizowała strukturę. Rezultatem była pełna konsolidacja sklepów należących do sieci, przekładająca się na efektywność działania i zarządzania firmą. Od niedawna nad rozwojem sieci i sprawnym funkcjonowaniem placówek czuwają koordynatorzy regionalni.

Sieć Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Powstała w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego. Obecnie sieć liczy 64 placówki, a jej średnie roczne obroty brutto wynoszą 51 mln złotych. W 2011 roku sieć planuje dołączenie kolejnych 20 placówek. Głównym dostawcą sklepów sieci Koliber jest hurtownia Aambra z Grupy Dystrybucyjnej Tradis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH