Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Koniczynka chce wprowadzić do oferty produkty marki własnej

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 08-10-2010, 10:24
Sieć Koniczynka chce wprowadzić do oferty produkty marki własnej

Sieć sklepów spożywczych Koniczynka uzupełni swoją ofertę produktami marki własnej. - Będą to produkty z linii ekologicznej, zupełnie nowy asortyment w naszych sklepach. Aktualnie jesteśmy w trakcie negocjacji z producentami zdrowej żywności - powiedział Mariusz Borawski, prezes zarządu Detal Holding, operatora Koniczynki.

Aktualnie sieć liczy 150 placówek detalicznych. Plan na rok 2010 zakłada rozbudowę sieci do 200 placówek detalicznych.
Detal Holding to spółka matka spółek regionalnych, w skład których jako udziałowcy wchodzą indywidualni, lokalni kupcy. Spółki otwierane są na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fish 08-10-2010, 10:40:
Koniczynka, fajna nazwa :) Ciekawe komu przynosi szczęście :P

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH