Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Kropka inwestuje w produkty pod marką własną

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 19-11-2010, 12:24

Władze sieci Kropka planują zaproponować klientom produkty, spełniające ich upodobania smakowe i cenowe. Dlatego spółka pracuje nad rozwojem asortymentu, który będzie dostępny tylko w sklepach pod marką własną.

Zdaniem Krzysztofa Misiewicza marki własne w sklepie budują lojalność klientów, bo mogą być zakupione tylko w placówce z tym logo.

Jak mówi prezes na razie portfolio marki własnej w sklepach Kropka jest bardzo ograniczone, ale ma być poszerzane o nowe produkty.

Kropka to logo stworzone dla sieci sklepów, która zrzesza lokalne sieci. Obecnie pod tym szyldem działa 150 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH