Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Lewiatan chce zwiększyć udział marek własnych do 10 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2011, 13:08
Sieć Lewiatan chce zwiększyć udział marek własnych do 10 proc.

W ciągu najbliższych kilku lat chcemy zwiększyć udział marki własnej w obrotach naszych sklepów z 3 do 10 proc. - zapowiada Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

Operator będzie rozwijać pod brandem sieci półki z produktami tzw. pierwszej potrzeby. Obecnie na półkach sklepów sieci Lewiatan można znaleźć ok. 200 produktów typu private label.

Pod szyldem Lewiatana działa w całym kraju ok. 2,6 tys. sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH