REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Lewiatan rusza z akcją promocyjną oraz reklamą w telewizji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 24-10-2016, 09:29
Sieć Lewiatan rusza z akcją promocyjną oraz reklamą w telewizji
fot. materiały prasowe

Rozpoczęła się druga tegoroczna kampania reklamowa Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w telewizji. Do 9 listopada wyemitowanych zostanie ponad 3.400 reklam, z czego duża część pojawi się na antenach największych w Polsce stacji – TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN. Ponadto ruszyła kolejna loteria dla klientów sklepów sieci pt. „Gotuj z Lewiatanem. Poczuj smak wygranej”, która potrwa do 13 listopada 2016 r.

REKLAMA

Reklamy Lewiatana będą emitowane między innymi przed takimi programami i audycjami, jak: seriale – M jak miłość, Rodzinka.pl, Barwy Szczęścia, Na ratunek, O mnie się nie martw, Pierwsza miłość; programy informacyjne – Wiadomości, Pogoda, Panorama, Sport Telegram, Dzień dobry TVN  oraz przy wielu programach rozrywkowych i filmach, jak: Top Chef, Taniec z Gwiazdami, The Voice of Poland, Twoja twarz brzmi znajomo, itd.

W kampanii reklamowej zadebiutuje nowa wersja spotu reklamowego „Do Lewiatana jeden krok”. Emitowane będą zarówno spoty wizerunkowe sieci, jak też reklamy z produktami promocyjnymi.

Ponadto klienci, którzy do 13 listopada dokonają zakupu w Lewiatanie za kwotę minimum 25 złotych, w tym kupią co najmniej jeden produkt loteryjny wyróżniony w sklepach specjalnym oznaczeniem, może wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Do wygrania w loterii „Gotuj z Lewiatanem. Poczuj smak wygranej” jest 25 wysokiej jakości ekspresów do kawy marki Saeco Incanto oraz 125 bonów na zakupy o wartości 100 zł każdy. 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • asiak 26-10-2016, 00:47:
Raczej w siłę rośnie Szanowny Panie
  • baraja 24-10-2016, 17:39:
Czyli strach zaglądnął głęboko w oczy zarządzających siecią. Chyba nie będę odkrywczy, że to kolejny koncept sklepów który zniknie w najbliższym czasie z rynku? Dobrze mówili właściciele sklepów "HIT" oraz "Geant", kiedy w zeszłej dekadzie wycofali się z rynku i zgodnie orzekli, że polski rynek handlu rolno-spożywczego jest ZABÓJCZY i będzie coraz trudniejszy.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 730) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 199)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH