Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć Marks&Spencer w Polsce ma nowego szefa działu spożywczego

Marks & Spencer ma czterech nowych managerów odpowiedzialnych za rynki w naszym regionie Europy: Polskę, Czechy, Słowację, Liwtę, Łotwę i Estonię. Wśród nich jest nowy szef części spożywczej. Celem nowego szefostwa jest wzmocnienie marki i pozycji Marks & Spencer na rynku detalicznym, zwłaszcza w Polsce, Słowacji i Krajach Nadbałtyckich.

Nowym szefem części spożywczej został Peter Vokroj. Karierę na spożywczym rynku detalicznym rozpoczął 14 lat temu. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach w firmie Ahold Czech Republic, gdzie zajmował się między innymi logistyką, operacyjnym funkcjonowaniem sklepów, programem zarządzania, rozwijaniem formuły sklepów.

Nowym szefem marketingu została Katarína Králová Ševčíková. Odpowiada za całość działań marketingowych oraz wygląd sklepów. Kolejna nowa osoba w zespole Marks & Spencer to Sarin Rawal, szef ds. merchendisingu i zakupów. Odpowiada za wszystkie zakupy między innymi mody damskiej, męskiej, dziecięcej, kosmetyków, bielizny i poduktów do działu DOM. Timothy David Lyons dołączył do zespołu jako szef sprzedaży. Odpowiada za działania biznesowe firmy.

W Polsce Marks & Spencer ma 16 sklepów. Łącznie w regionie, który ma nowych szefów, działa 46 placówek, ale przed końcem roku liczba ta wzrośnie o trzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marks and Spencer RSS ALERT    /    zmiany kadrowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.204.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.