Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć Mila promowała ofertę ryb w nietypowy sposób

W ubiegłym tygodniu w supermarketach Mila trwała akcja promująca mrożone ryby. Sieć dla swoich klientów przygotowała nietypową niespodziankę – mechaniczne ryby.

Sieć Mila promowała ofertę ryb w nietypowy sposób
fot. materiały prasowe

Ryba – robot była zdalnie sterowana, wyglądała jak prawdziwa i mogła ruszać się oraz podskakiwać jak żywa.  O tym, kiedy to zrobi decydowali… internauci. Na specjalnie stworzonej platformie internetowej na stronie wraz z podglądem “na żywo” otoczenia sklepowych chłodni, dostępny był przycisk uruchamiający robota.

Klienci z zainteresowaniem obserwowali sklepowe chłodnie, szczególnie chętnie w ich okolicach przebywały dzieci. Jest to niezwykle istotne, ponieważ jak wynika z badań przeprowadzonych przez Norweską Radę ds. Ryb i Owoców Morza (NSC) jedna czwarta ankietowanych Polaków, pytanych
o przyczyny niskiego spożycia ryb w Polsce, stwierdziła, że ich dzieci nie przepadają za rybami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mila RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • marc 2016-04-29 00:44:51
    ...a co to jest mila?
  • aga 2016-04-29 08:51:12
    A ja uważam, że główną przyczyną niskiego spożycia ryb w Polsce jest ich wysoka cena.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.