REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Mirabelka chce mieć na koniec roku nawet 200 sklepów

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-09-2013, 11:58
Sieć Mirabelka chce mieć na koniec roku nawet 200 sklepów

- Rok 2013 planujemy zakończyć liczbą 180-200 sklepów. Plany rozwoju opieramy nie tylko na liczbie sklepów. Wdrażamy także kilka projektów dotyczących szkoleń, ustawienia i wyposażenia sklepów. Planujemy też w najbliższym czasie otwarcia zupełnie nowych sklepów pod logo Mirabelki - informuje Wojciech Dziekanowski, menadźer ds. rozwoju sieci.

REKLAMA

Sytuacja na rynku sklepów małopowierzchniowych w I poł. 2013 roku jest kontynuacją trendów z ostatnich lat. Liczba sklepów małopowierzchniowych w Polsce zmniejsza się. Na rynku pozostaną za kilka lat sklepy najlepiej przystosowane: w dobrych lokalizacjach, nowoczesne, dobrze dostosowane do swojego otoczenia. W przypadku miast przyszłość handlu małopowierzchniowego to sklepy convenience - funkcjonuje na rynku kilka sieci tego formatu.

Oczywiście również my mamy tego typu ofertę. Sytuacja z punktu widzenia lokalnych, mniejszych sklepów jest dość trudna. Wyraźnie widzimy ograniczenie wydatków przez znaczną część klientów. Zagrożeniem jest też gwałtowny rozwój dyskontów - dla wielu klientów o mniej zasobnym portfelu stały się podstawowymi sklepami osiedlowymi. To dyskonty, nie hipermarkety i galerie handlowe są naszym głównym konkurentem. Jednym z istotnych problemów dla małych sklepów jest także rozporządzenie w sprawie kas fiskalnych. Wiąże się z ono dodatkowymi kosztami oraz obawami wielu kupców, co do interpretacji przepisów - stwierdza Wojciech Dziekanowski.

Mirabelka to sieć 150 sklepów, głównie w podwarszawskich miejscowościach. Sieć rozpoczęła działalność w marcu 2013 roku w oparciu o potencjał dystrybutora produktów spożywczych - firmę Mas-Pol - z Siedlec. Podstawowy teren działania sieci to województwo mazowieckie.

Firma rozwija równorzędnie dwa formaty współpracy: franczyzowy i partnerski. Format franczyzowy zakłada ścisłą współpracę ze strategicznymi dostawcami i producentami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów ekonomicznych dla każdej ze stron. Format partnerski zakłada udział mniejszych sklepów w wybranych promocjach i akcjach marketingowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH