Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Netto chce podwoić liczbę sklepów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl/planetretail
  • Data: 20-02-2011, 14:11
Sieć Netto chce podwoić liczbę sklepów w Polsce
Sieć Netto zainwestuje w kolejne centrum dystrybucyjne - tym razem przy autostradzie A1 na odcinku Nowe Marzy-Tczew. Centrum będzie miało powierzchnię ok. 20 tys. mkw.

Władze firmy Dansk Supermarked, do której należy sieć dyskontów Netto chcą znacznie przyspieszyć rozwój w Polsce. Szef Netto International Claus Juel-Jensen stwierdził, że docelowo Netto może nawet podwoić liczbę sklepów na naszym rynku.

Obecnie duński operator ma w naszym kraju 212 sklepów. Za kilka lat może działać w Polsce ponad 420 placówek sieci Netto.

Claus Juel-Jensen zaznacza, że sieć w najbliższych latach chce mocno przyspieszyć rozwój w Polsce. - Polski rynek ma ciągle duży potencjał wzrostu, ponieważ ok. 40 proc. sektora handlu detalicznego jest jeszcze niezorganizowane i odbywa się m.in. na straganach na ulicy - wyjaśnił dyrektor. Polska jest jednym z rynków, na których duński operator rozwijał się w ostatnich latach najszybciej. W ciągu ostatnich dwóch lat, sieć Netto otwierała 30 sklepów rocznie.

Jak już informował serwis portalspozywczy.pl duński operator planuje od 2012 r. otwierać ok. 50 nowych placówek rocznie. - Mamy nadzieję, że od 2012 r. zwiększymy liczbę otwarć z obecnych 30 do ok. 50 sklepów. Wszystko jednak zależy od tempa nabywania nowych nieruchomości pod inwestycje - mówił Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto w Polsce.

Duński operator ma w planach także szeroką ekspansję terytorialną. W ciągu kilku lat sklepy sieci mogą pojawić się w całym kraju. - Planujemy dynamiczny rozwój na terenie województw: mazowieckiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i warmińsko-mazurskiego - mówi wicedyrektor Netto. I dodaje: - To wstęp do szerszej ekspansji sieci na terenie całego kraju.

Aktualnie Dansk Supermarked zarządza w Polsce siecią 212 sklepów dyskontowych.

Przeczytaj także: 

Netto przyspiesza w Polsce. Od 2012 r. sieć chce otwierać ok. 50 sklepów rocznie

Dyrektor Netto Polska: Marki własne generują 10 proc. przychodów sieci Netto 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • edek 20-02-2011, 00:17:
netto nic nie ma w tych sklepach tylko jakies marki dziwne..... i jakosc jak z PRLu
  • ola 20-02-2011, 00:16:
ciekawe czyim kosztem
na pewno nie swoim
  • wawa 18-02-2011, 22:39:
Netto w Warszawie zapraszamy

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH