Sieć Netto chce podwoić liczbę sklepów w Polsce

Władze firmy Dansk Supermarked, do której należy sieć dyskontów Netto chcą znacznie przyspieszyć rozwój w Polsce. Szef Netto International Claus Juel-Jensen stwierdził, że docelowo Netto może nawet podwoić liczbę sklepów na naszym rynku.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Netto z kampanią świeżych produktów, asortymentu eko i bio
- Sieci handlowe w I kw. 2018 r.: Zakaz handlu w niedziele, zmiany w zarządach, zamknięcia i inwestycje
- Godziny otwarcia sklepów w Święta Wielkanocne. W sobotę czynne krócej
Obecnie duński operator ma w naszym kraju 212 sklepów. Za kilka lat może działać w Polsce ponad 420 placówek sieci Netto.
Claus Juel-Jensen zaznacza, że sieć w najbliższych latach chce mocno przyspieszyć rozwój w Polsce. - Polski rynek ma ciągle duży potencjał wzrostu, ponieważ ok. 40 proc. sektora handlu detalicznego jest jeszcze niezorganizowane i odbywa się m.in. na straganach na ulicy - wyjaśnił dyrektor. Polska jest jednym z rynków, na których duński operator rozwijał się w ostatnich latach najszybciej. W ciągu ostatnich dwóch lat, sieć Netto otwierała 30 sklepów rocznie.
Jak już informował serwis portalspozywczy.pl duński operator planuje od 2012 r. otwierać ok. 50 nowych placówek rocznie. - Mamy nadzieję, że od 2012 r. zwiększymy liczbę otwarć z obecnych 30 do ok. 50 sklepów. Wszystko jednak zależy od tempa nabywania nowych nieruchomości pod inwestycje - mówił Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto w Polsce.
Duński operator ma w planach także szeroką ekspansję terytorialną. W ciągu kilku lat sklepy sieci mogą pojawić się w całym kraju. - Planujemy dynamiczny rozwój na terenie województw: mazowieckiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i warmińsko-mazurskiego - mówi wicedyrektor Netto. I dodaje: - To wstęp do szerszej ekspansji sieci na terenie całego kraju.
Aktualnie Dansk Supermarked zarządza w Polsce siecią 212 sklepów dyskontowych.
Netto przyspiesza w Polsce. Od 2012 r. sieć chce otwierać ok. 50 sklepów rocznie
Dyrektor Netto Polska: Marki własne generują 10 proc. przychodów sieci Netto


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (4)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (4)