REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Netto mocno stawia na klienta dbającego o zdrowe odżywianie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-03-2016, 12:55
Sieć Netto mocno stawia na klienta dbającego o zdrowe odżywianie
Sieć Netto mocno stawia na klienta dbającego o zdrowe odżywianie. Fot. shutterstock

Sieć Netto chce przyciągać klientów dbających o własne zdrowie, dla których nie jest obojętne, co znajdzie się na talerzu. „Zdrowa półka” to pomysł firmy na wyróżnienie się wśród konkurencji oraz odpowiedź na trend zdrowego odżywania, który staje się coraz bardziej popularny. Drugim wyróżnikiem sieci Netto jest współpraca z lokalnymi producentami.

REKLAMA

Zwiększa się liczba osób, które coraz większą uwagę przykładają do dbania o dietę, kondycję i zdrowie oraz uważniej czytają etykiety w poszukiwaniu zdrowych produktów. Sieć Netto od 2008 roku wpisuje się w ten trend, oferując tzw. zdrową półkę, czyli miejsce w sklepach, na którym można znaleźć m.in. produkty bezglutenowe, artykuły bezcukrowe, produkty przeznaczone dla alergików oraz wiele produktów, które mogą być traktowane jako zamienniki mięsa.

20 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień bez Mięsa. W związku z tym sieć Netto zachęca swoich klientów, aby sięgnęli po produkty, którymi można zastąpić mięso, m.in. humus oraz soczewicę.

Innym wyróżnikiem sieci Netto jest współpraca z lokalnymi producentami. Firma oferuje im w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która jest obecna na polskim rynku od 20 lat. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. 

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • konsument 30-04-2016, 14:09:
Szkoda, ze w tym Netto wspomniana soczewica jest tak droga, że trudnoo było mi znaleźć droższą w tej klasie. Generalnie ceny na półce "zdrowotnej" to są wyższe niż w innych sklepach a wybór nędzny. Nawet płatków owsianych potrafi brakować ponad tydzień.
  • pracownik 20-03-2016, 18:08:
zanim pieczywo trafi do półki to jedzie z piekarni w brudnych koszach. potem od magazynu po podłodze ciągnąc lub pchając kosze pod regał... wsypywanie lub przerzucanie rękami... zamiecenie brudną zmiotką pleksi i do dzieła...
  • nissan 19-03-2016, 12:22:
To w Biedronce serwują pieczywo prosto z magazynowej posadzki

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 318) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 732 710)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH