REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Netto prowadzi internetowe badanie konsumenckie

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 28-12-2015, 10:52
Sieć Netto prowadzi internetowe badanie konsumenckie
Sieć sklepów Netto prowadzi internetowe badanie konsumenckie

Sieć Netto od kilku miesięcy prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 20 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu sieć monitoruje opinie klientów na temat swoich placówek.

REKLAMA

- Z danych Opinello wynika, że ponad 90 proc. klientów Netto znalazło w sklepie wszystkie produkty, które zamierzało kupić. Wysoki jest także wskaźnik NPS (czyli Net Promoter Score), który określa lojalność klientów wobec marki. Jak wynika z wrześniowego raportu PBS Loyalty Benchmark , najwyższy wskaźnik NPS dotyczy sieci dyskontowych i wynosi 31 punktów – w przypadku sieci Netto wskaźnik ten wynosi aż 51 punktów - podkreśla sieć.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH