Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sieć Netto rozszerzyła "Półkę Zdrowia" o 48 nowych produktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2017, 15:23
Sieć Netto rozszerzyła
Jeden ze sklepów sieci Netto. Fot. Materiały prasowe Netto.

Sień handlowa Netto rozszerzyła ofertę produktów Półki Zdrowia o 48 nowych artykułów. Zostały wskazane przez klientów Netto jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim ulubionym sklepie.

Sieć Netto po raz kolejny poszerzyła ofertę “Półki Zdrowia” o nowe, zdrowe i ekologiczne produkty. Tym razem przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu nowości Netto zapytało swoich klientów, jakie są ich oczekiwania i jakich produktów brakuje im na Półce Zdrowia[1]. 

Z badania przeprowadzonego przez Netto wynika, iż konsumenci w największym stopniu oczekują poszerzenia kategorii “Zdrowa alternatywa”, szczególnie w segmencie bakalie. 41 proc. ankietowanych zaznaczyło suszoną żurawinę z obniżoną zawartością cukru jako produkt, którego zakupem byliby zainteresowani najbardziej. Śliwki suszone bez pestek i konserwantów wskazało 37 proc. badanych, rodzynki sułtańskie bez konserwantów – 31 proc., a morele suszone bez pestek i konserwantów – 30 proc.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, oferta na “Półce Zdrowia” w sklepach Netto została wzbogacona o 48 nowych produktów. Wśród nich klienci znajdą m.in. wskazane w badaniu suszone owoce. Oprócz tego rozszerzeniu uległa oferta przekąsek, w tej kategorii można znaleźć np. chrupki kukurydziane, chipsy z soczewicy, miks past warzywnych, wafle bez cukru lub bezglutenowe biszkopty z galaretką. Oferta nabiałowa została wzbogacona m.in. o mleko bez laktozy, mleko kozie w proszku oraz o śmietankę do kawy bez laktozy. Nowe produkty znajdą także osoby szukające produktów bez glutenu, w tym chleb wyśmienity bez glutenu, bułkę tartą bez glutenu czy słodkie przekąski.

Netto zapowiada kontynuację tego kierunku pracy nad asortymentem i poszerzanie kolejnych kategorii o produkty wskazane przez klientów.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

[1] Źródło: badanie zrealizowane przez Intelevo na zlecenie marki Netto wśród klientów sieci Netto, metoda CAWI przez system Opinello, N=2661, maj-czerwiec 2017 roku,  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 900) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH