Sieć OdiDo liczy już 1000 sklepów

Rok po wejściu na rynek sieć sklepów franczyzowych OdiDo liczy już tysiąc sklepów. Właścicielem marki OdiDo jest sieć hurtowni Makro Cash & Carry Polska.
- Otwarcie tysięcznego sklepu pod marką OdiDo świadczy o zaufaniu, jakim obdarzyli nas ich właściciele. Pokazuje także, że OdiDo to ważny projekt, który zapewnia skuteczne wsparcie lokalnym sklepom - komentuje Sylweriusz Faruga, Prezes Makro Cash & Carry Polska.
Jak informują przedstawiciele firmy dystrybucyjnej Makro projekt sieci OdiDo stanowi kontynuację Programu Wsparcie i Partnerstwa dla polskiego Handlu. „OdiDo powstało, aby jak najefektywniej podnosić konkurencyjność polskich kupców, jednocześnie nie ograniczając ich suwerenności biznesowej. Dlatego model biznesowy sieci zakłada, że po przystąpieniu do niej lokalne sklepy otrzymują stałe wsparcie biznesowe i marketingowe MAKRO Cash & Carry, przy jednoczesnej gwarancji zachowania dużej swobody w prowadzeniu swojego przedsiębiorstwa" - wyjaśniają przedstawiciele Makro.
Z okazji otwarcia tysięcznego sklepu zaplanowano wiele działań marketingowych. Kampania reklamowa dociera do odbiorców za pośrednictwem różnorodnych kanałów komunikacji, m.in. telewizji, prasy branżowej i handlowej, mediów regionalnych oraz prasy kobiecej i lifestyle'owej. - Poprzez kampanię chcemy pokazać ogólnopolski charakter sieci OdiDo oraz podkreślić jej ciepły wizerunek. Zależy nam na tym, aby zakupy w „sklepach za rogiem" stały się równie modne w Polsce, jak ma to miejsce za granicą - mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej Makro Cash & Carry Polska.
Sieć OdiDo jest jedną z największych sieci sklepów w Polsce, zrzesza ponad 1000 niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Sklepy OdiDo są obecne na terenie całej Polski, zarówno w miastach, jak i na wsi.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!