Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć Passa celuje w ponad 100 sklepów

Grupa Passa, do której na chwilę obecną należy 61 placówek ze 100% polskim kapitałem, planuje w najbliższym czasie przekroczyć liczbę 100 sklepów.

Sieć Passa celuje w ponad 100 sklepów
fot. materiały prasowe

Historia Grupy Polskich Sklepów Passa zaczęła się w 2011 r., kiedy czterech właścicieli dużych, regionalnych sieci podkarpackich podjęło decyzję o współpracy i założeniu Grupy Zakupowej Passa, która będzie wspierać polski handel i polskich przedsiębiorców.  Początkowo było to 20 placówek, ale w wyniku dynamicznego rozwoju sieć systematycznie się powiększa.

– Mamy niezaprzeczalne atuty, które przekonują franczyzobiorców do współpracy z naszą siecią – mówi Aleksandra Mikołajczyk, Prezes Zarządu Grupy Polskich Sklepów Passa. – Nasi partnerzy są cały czas właścicielami swojego biznesu i sami decydują o jego prowadzeniu. To my płacimy im wynagrodzenie, a nie oni nam. Wzajemne Partnerstwo to dla nas nie tylko hasło, ale faktyczne działania – gwarantujemy na przykład, że bez zgody franczyzobiorcy nie otworzymy kolejnego sklepu w jego pobliżu. Ponadto każdy właściciel sklepu zrzeszonego w Grupie Passa ma zapewnione bardzo dobre warunki zakupowe, wynikające z siły nabywczej Grupy. Pomagamy franczyzobiorcom w usprawnianiu ich pracy – zapewniamy stałą opiekę koordynatora, oferujemy zintegrowany system informatyczny do obsługi sklepu. Każdy właściciel sklepu zrzeszonego w Grupie otrzymuje również kompleksowe wsparcie promocyjne i marketingowe w postaci: gazetek, plakatów, banerów, bilbordów, spotów radiowych czy konkursów konsumenckich, mających na celu budowanie lojalności klientów, a także powiększenie koszyka sprzedażowego sklepów. Niedawno właśnie zakończyliśmy II edycję loterii Pasja Wygrywania, w której główną nagrodą był Citroën C3.

W Grupie Passa duży nacisk stawia się również na utrzymywanie dobrych, wzajemnych stosunków partnerskich, nie tylko w relacjach czysto biznesowych. Nie ukrywamy, że duże znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z naszymi partnerami – dodaje Aleksandra Mikołajczyk – dlatego organizujemy spotkania i wyjazdy integracyjne, pomagające się wzajemnie lepiej poznać i spędzić czas w swoim towarzystwie. Zwiedziliśmy już dzięki temu wspólnie Pragę, Budapeszt, Turcję czy Grecję, w najbliższym czasie szykujemy się do wyjazdu na Wyspy Kanaryjskie.

Na chwilę obecną sieć Passa skupia się na Podkarpaciu i Małopolsce, ale nie wyklucza w przyszłości ekspansji na inne regiony. Obecnie pracuje ze sklepami, które mają minimum 150 m2 powierzchni, natomiast górnej granicy nie wyznacza, w związku z czym w sieci funkcjonują zarówno sklepy o powierzchni 150 m2, jak i sklepy między 500 a 1000 m2. Każdą lokalizację przedstawiciele sieci wizytują indywidualnie i korzystając z doświadczenia, oceniają potencjał miejsca.

– System franczyzowy sieci Passa daje partnerom poczucie swobody i niezależności – kontynuuje Prezes. – My przekazujemy know-how i dbamy o to, aby spełnione były pewne określone standardy, jak wystrój sklepu, wizualizacje, stroje personelu itp., wskazujemy też wartościowych dostawców, u których sklepy muszą dokonać minimum 60% zakupów. Średnia udziałów w zakupach u naszych dostawców to jednak aż 85%, co doskonale pokazuje, że franczyzobiorcy Passy doceniają wynegocjowane u dostawców sieci bardzo dobre warunki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Passa RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.161.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.