Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć pizzerii Gruby Benek otworzy w 2011 r. 10-15 lokali, rozważa wejście na giełdę

Ogólnopolska sieć franczyzowych pizzerii Gruby Benek planuje w 2011 roku dalszy rozwój i otwarcie 10-15 pizzerii. - W II połowie br. spodziewamy się poprawy koniunktury na rynku gastronomicznych. W związku z tym rozważamy wejście na giełdę, ale najwcześniej w 2012 roku. Czekamy także na oferty od franczyzobiorców z zagranicy - poinformował portalspozywczy.pl, Patryk Grubski, menedżer sieci.


Autor: Mroziak Paulina, portalspozywczy.pl
Data: 13-01-2011, 15:06

Patryk Grubski nie chce na razie zdradzać szczegółowych planów giełdowych. Poczeka z tym na poprawę koniunktury na rynku gastronomicznym. Wtedy też planuje rozwój zagranicą. W ostatnich miesiącach jeden z licencjobiorców prowadził pizzerię w Berlinie, ale postanowiono zakończyć tę współpracę i zawiesić plany zagranicznej ekspansji. - Na razie nie mamy konkretnych zamiarów, ale czekamy na propozycje od licencjobiorców chcących rozwijać naszą sieć w Europie - mówi Patryk Grubski.

Pierwsze otwarcia pizzerii w 2011 roku będą miały miejsce w Zambrowie, Zabrzu, Warszawie, Rzeszowie oraz Wrocławiu. Obecnie w skład sieci wchodzi około 60 placówek zlokalizowanych w całej Polsce.

Spekuluje się, że Gruby Benek konkuruje z siecią Biesiadowo, jeśli chodzi o liczbę placówek. - Nic takiego nie ma miejsca - ucina nasz rozmówca. - Nie chcemy z nikim rywalizować. Szybkie powiększanie sieci wiąże się z umowami franczyzowymi zawieranymi w pośpiechu i źle przeszkolonymi licencjobiorcami. Staramy się weryfikować zawierane umowy i dobrze dobierać partnerów, by nasza sieć była nie tylko duża, ale i rentowna - tłumaczy Patryk Grubski. Przystąpienie do franczyzowej sieci wiąże się z następującymi wydatkami: opłata wpisowa - 6 tysięcy zł, opłata marketingowa - 200 zł miesięcznie oraz koszt uruchomienia lokalu, który wynosi około 50-80 tysięcy zł.

Obecnie na rynku pizzerii niekwestionowanym liderem jest Da Grasso, które prowadzi ponad 200 placówek. Mocną pozycję ma także Telepizza (120 lokali). Kolejno w statystykach znajdują się: Pizza Dominium, Gruby Benek i Biesiadowo (po ok. 60 pizzerii) oraz Pizza Hut (ok. 50).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Patryk Grubski RSS ALERT    /    Gruby Benek RSS ALERT    /    Biesiadowo RSS ALERT    /    pizzeria RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.212.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.