Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć Polomarket odświeża logo i pracuje nad remodelingiem sklepów

Zgodnie z zapowiedziami, sieć sklepów Polomarket dokonała liftingu swojego logo - zredukowana została w nim liczba kolorów. Zmiana znaku rozpoznawczego wiąże się ze strategią firmy na lata 2013-2016, ogłoszoną w marcu br.

Sieć Polomarket odświeża logo i pracuje nad remodelingiem sklepów
Nowe logo sieci sklepów Polomarket

Nowa strategia zakłada niemal podwojenie przychodów, rozwój organiczny i akwizycje. Władze sieci zapowiedziały także nowy system identyfikacji wizualnej. Zadeklarowano też, że trwają już prace nad projektem wprowadzenia zmian w obrębie sali sprzedaży. Dodatkowo władze sieci zapowiedziały, że wkrótce otwarty zostanie czterechsetny sklep sieci.

Liczba kolorów w logo firmy Polomarket została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem. Jak informują przedstawiciele firmy "kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy Polomarket - największej polskiej sieci spożywczej, zaś hasło przewodnie „Mój ulubiony" jest ukłonem w stronę wszystkich utożsamiających się z siecią klientów i wprost odnosi się do misji sklepów Polomarket".

Nowe, obowiązujące od 17 kwietnia br. logo będzie pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych sieci Polomarket.

Jednocześnie trwają prace nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. Sklepy docelowo staną się bardziej przestronne, przyjazne dla Klientów i nowoczesne. Wszystkie zmiany będą służyły podnoszeniu komfortu zakupów i standardów obsługi oraz wpłyną pozytywnie na aspekt wizualny sieci. Niebawem zostanie otwarty czterechsetny Polomarket, z modelowo wdrożonymi rozwiązaniami nowego systemu identyfikacji wizualnej.

Przychody netto sieci Polomarket w 2012 r. wyniosły ponad 3,5 mld zł, a wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii. Za kwotę blisko 200 mln zł Grupa otworzyła 56 nowych supermarketów i zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek. Na koniec roku 2016 firma chce osiągnąć 6 mld zł przychodów netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polomarket RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • klient 2013-04-18 09:24:59
    niech kieowniki przyjadą obejrzeć swój sklep w Nowym Dworze Mazowieckim. Zobaczą jak wyglądał handel det. w XVII w.
  • mike 2013-04-18 10:00:06
    ostatnie chyba co polskie jeszcze zostało na rynku
  • klient3 2013-04-18 17:10:45
    no polska jest też sieć Piotr i Paweł
  • stiepan 2013-04-20 11:00:59
    Stokrotka też jest polska i ma identyczną strategię jak polo. Może dojdzie do fuzji? W sumie mieliby ok 600 sklepów.
  • Jakub 2013-04-20 17:31:54
    Nie dojdzie. Był taki projekt, jakiś czas temu, ale upadł. Dobrze, że ta sieć się rozwija, podobnie jak Stokrotka, PiP, ale najważniejsze, aby rozwijał się Społem. To jest najstarsza, ponad 100 letnia, najbardziej polska i potencjalnie, najlepsza, sieć handlowa w Polsce. Gdyby Społemowi udało się pójść tą drogą co np. Coop w Szwajcarii czy Włoszech, byłoby idealnie. Takie połączenie obecnego Społemu z Biedronką, czyli regionalne, spółdzielcze sklepy z dużym wyborem lokalnych produktów, ze sporą ilością marek własnych z różnych kategorii, np. produkty ekologiczne marki własnej, produkty regionalne, produkty tradycyjne, itd. Polomarket czy inne supermarkety są zbyt zcentralizowane i zbyt nastawione na zysk oraz rozwój.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.