REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Rabat Detal będzie koncentrować się na franczyzie miękkiej

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 03-04-2014, 15:06
Sieć Rabat Detal będzie koncentrować się na franczyzie miękkiej
Fot. rabat-detal.pl

Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Marka Szybalskiego, wiceprezesa zarządu Rabat Detal, sieć w tym roku zamierza koncentrować się przede wszystkim na rozwoju miękkiej franczyzy (w swojej ofercie Rabat Detal posiada również opcję franczyzy twardej).

REKLAMA

- Poczyniliśmy mocne zmiany w zakresie wsparcia handlowego, promocyjnego i operacyjnego.
Uważamy, że mądre wyważenie między możliwością decydowania o własnym biznesie, a aktywną współpracą w zorganizowanej sieci jest na dzisiaj najlepszą propozycją dla właścicieli sklepów - mówi Szybalski. Jak tłumaczy, Rabat Detal równocześnie proponuje swoim partnerom coraz mocniejsze wsparcie przy otwarciach, remodelingach, poprawie wizualizacji zewnętrznej, przy wdrażaniu systemów IT i w wielu innych obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. Sieć oferuje także programy lojalnościowe i szkolenia.

Na rok bieżący sieć zaplanowała szereg inwestycji. - Czeka nas dalszy rozwój kompetencji pionów handlowych i operacyjnych, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze lepszy serwis dla sklepów sieci Rabat Detal - tłumaczy Szybalski. Jak dodaje, Rabat Detal wdraża również nowy system analityki danych.

- Bardzo ważne jest dla nas także zaplanowane na najbliższy kwartał wdrożenie mobilnego systemu dla naszych pracowników operacyjnych, który znacznie usprawni ich pracę i komunikację ze sklepami oraz centralą. Oczywiście, każdy nowy region, który planujemy uruchomić w tym roku również traktujemy jako inwestycję - dodaje Szybalski. Jak wczoraj informował portalspożywczy.pl, Rabat Detal pod koniec 2013 r. pojawił się regionie lubelskim, a obecnie pracuje nad ekspansją w regionie podkarpackim. Jeszcze w tym roku Rabat Detal zamierza uaktywnić się w kilku kolejnych województwach, a docelowo - stać się siecią ogólnopolską.

Szybalski wyniki osiągnięte w 2013 roku przez Rabat Detal określa mianem "satysfakcjonujących". - Liczymy, że mimo zaplanowanych dużych inwestycji, rok 2014 okaże się co najmniej tak dobry - zapowiada wiceprezes sieci.

Początki sieci Rabat Detal, która obecnie liczy ponad 950 sklepów i jeszcze w tym półroczu ma ich mieć 1000, sięgają roku 1995, kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową "Rabat". W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal Sp. z o.o. W grudniu 2007 r. sieć zyskała strategicznego partnera, łącząc swe siły ze spółką Eko Holding S.A. Po zmianie konstrukcji Eko Holding, która nastąpiła z końcem roku 2012, Rabat Detal pozostał w strukturze Krzysztofa Gradeckiego.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH