REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sieć Real i koncern Diageo organizują wspólną kampanię społeczną

  • Autor: pr
  • Data: 01-03-2010, 13:36

Sieć hipermarketów Real i firma Diageo - producent alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys organizują wspólną kampanię społeczną „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie."

REKLAMA

Kampania promuje odpowiedzialne picie alkoholu. Akcja rozpoczęła się w pierwszym tygodniu lutego 2010 r. i potrwa do końca marca 2010 r. W jej ramach wśród klientów sieci Real w Polsce będą promowane cztery główne zasady odpowiedzialnego picia alkoholu:

18+ Alkohol jest tylko dla dorosłych. W Polsce mogą go kupować i spożywać osoby powyżej 18 roku życia.

Zjedz coś. Jedzenie przed lub podczas picia alkoholu spowalnia jego wchłanianie.

Pij wodę między drinkami. Alkohol odwadnia organizm, dlatego warto uzupełniać płyny i pić wolniej, pijąc na przemian napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Utrzymasz wówczas odpowiednie nawodnienie organizmu.

Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu. Pomyśl o tym, jak wrócisz do domu zanim z niego wyjdziesz. Złap taksówkę lub wyznacz niepijącego kierowcę, który odwiezie cię do domu z imprezy.

Powyższe cztery wskazówki promowane są na stoiskach alkoholowych wszystkich 54 hipermarketów sieci Real, w całej Polsce. Odwiedzający stoiska alkoholowe mogą zapoznać się z przekazami akcji umieszczonymi na ulotkach, plakatach, standach promocyjnych oraz zawieszkach na butelkach alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys. Na przekazy akcji zwracają również uwagę hostessy rozdające ulotki i gratisowe butelki wody Nałęczowianka, promując tym samym dobry zwyczaj picia wody lub napojów bezalkoholowych między drinkami i dbanie o odpowiednie nawilżenie organizmu.

Dodatkowo, by wzmocnić siłę oddziaływania przekazów kampanii, przeprowadzono konkurs konsumencki pod hasłem „Co dla Ciebie oznacza odpowiedzialne picie alkoholu?" Wszyscy uczestnicy mają szansę na wygraną - kursy bezpiecznej jazdy samochodem.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marek J. 16-02-2011, 23:20:
Real to oszuści!!!
Zakupiona lokówka była uszkodzona.Brak możliwości zwrotu czy wymiany po zapłaceniu bo podobno jest to rzecz osobista (a nie widnieje nigdzie taki zapis).Bieliznę i buty można wymieniać (to nie są rzeczy osobiste?).Mail do centrali-bez odezwu.OSZUŚCI.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH