Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Sieć sklepów Groszek ma już 1040 placówek

Zaledwie kilka dni temu w Sławie w woj. lubuskim ruszył tysięczny sklep sieci Groszek, a obecnie pod tym szyldem działa już 1040 placówek handlowych, z czego blisko 200 przystąpiło do sieci od początku 2009 roku.

Sieć sklepów Groszek ma już 1040 placówek

Tysięczny Groszek zlokalizowany jest przy głównej ulicy w centrum Sławna i bezpośrednio konkuruje ze sklepami Biedronki i Chaty Polskiej. - Konkurencja jest potrzebna, mobilizuje nas do jeszcze cięższej pracy - zgodnie podkreślają właściciele sklepu Elżbieta i Marcin Piasny.

Pierwszy sklep Groszek powstał we wrześniu 2000 roku. Od 9 lat funkcjonowania sieci na rynku koncept sprawdza się z powodzeniem na terenie całego kraju. W ubiegłym roku Groszek był najbardziej dynamicznie rozwijającym się konceptem franczyzowym w Polsce, a szeregi sieci zasiliło 322 nowych placówek handlowych.

Organizatorem i właścicielem marki Groszek jest Detal Koncept, spółka wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Groszek RSS ALERT    /    Detal Koncept RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kemzo 2009-05-30 22:43:18
    Otwierają coraz to więcej placówek, ale i tak daleko odstają od Konkurencji pod względem oferty gazetkowej ~ I na co to komu?
  • gastlik45 2015-01-20 00:54:30
    To dobrze, że sie rozwijają, ale na forum własciciela sieci gowork.pl/opinie_czytaj,35216 nie maja zbyt dobrych opinii.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.